دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

حرفه‌ای بودن با ابزارآلات دکتر هیلتی

ابزارالات برند هیلتی

افراد حرفه‌ای و ماهری چون شما که همیشه سعی می‌کنید کارتان را به بهترین نحوه انجام دهید، به ابزارآلات کارگاهی یا صنعتی نیاز دارند که مکمل کارشان باشد. ابزارآلاتی قدرتمند، حرفه‌ای و دقیق که بتوانید روی آن‌ها حساب کنید و نیروی شما را دوبرابر کنند و سرعت کارتان را بالا ببرند.

هدف از نگارش این مقاله، آشنایی بیشتر با برخی از این ابزارآلات حرفه‌ای و بستری که بتوانید به آن اعتماد کنید است تا علاوه بر  ارتقای کیفیت کارتان، در زمان و انرژی‌تان هم صرفه‌جویی شود.

ابزار حرفه‌ای انتخاب‌کردن حتی اگر چند میخ ساده برای کارتان باشد، به لطف واردات چین و بازار قاچاق کالاها، این روزها سخت و هزینه بر است، بخصوص که با وجود هزینه‌ای که می‌کنید نمی‌توانید از اورجینال بودن محصول خاطرجمع باشید.

ازآنجایی‌که هر کس را بهر کاری ساختند، در گروه بازرگانی دکتر هیلتی، کار ما، بررسی و عرضة محصولاتی است که بتوانید با خیال راحت به آن‌ها اطمینان کنید و اگر از اصل بودن کالا و کیفیت آن راضی نبودید، بدون چون‌وچرا وجه پرداختی شما به حسابتان برمی‌گردد. البته ناگفته نماند، در کار ما، مشتری ناراضی خط قرمزی است که عبور از آن غیر قابل  بخشش است، چون اعتقاد داریم همیشه حق با مشتری است.

تفنگ میخکوبه هیلتی

تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوب در چندساله اخیر، به‌شدت محبوب و در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته‌اند، علاوه بر سرعت عمل و دقت بالایی که دارند، هیچگاه باعث خستگی و اتلاف زمان نمی‌شوند. در کارگاه‌ها یا صنعت ساختمان، ایجاد اتصالات قوی و مستحکم یک بخش ضروری و اساسی است، بدون آن خانه ساختن بر روی شن بی‌فایده خواهد بود.

یکی از این  ابزارآلات که می‌تواند به کمکتان بیاید، تفنگ میخکوب است، ابتدا به بررسی این محصول قدرتمند می‌پردازیم و سعی می‌کنیم دو نمونه از بهترین تفنگ‌های میخکوب در بازار را به شما معرفی  کنیم تا بتوانید انتخاب آسان‌تر و بهتری داشته باشید.

برای انواع اتصالات و جاگذاری میخ در اجسامی مثل بتن، آهن یا هر جسم سختی حتی چوب و صفحات پلیتی تفنگ میخکوب می‌تواند بهترین نقش را داشته باشد.

یکی از میراث‌های ماندگار جنگ جهانی دوم، فناوری چاشنی و پودری بود که برای تعمیر موقت کشتی‌های آسیب‌دیده استفاده می‌شدند، جنگ علی‌رغم تمام چهرة خشن و مرگبارش، وجه خوبی هم گاهی به جا می‌گذارد، شاید تنها وجه خوب آن همین تغییرات و خلاقیت در ساخت و به‌کارگیری ابزارآلات باشد.

یکی از این تغییرات تفنگ میخکوب بود که با نیروی ناشی از احتراق چاشنی موجود در آن، میخ را با سرعت کنترل شده و دقیق به صفحة روبه‌رو پرتاب می‌کند، نیروی دست  فقط حکم فشردن ماشه پلاستیکی را دارد و تمام. کار انجام شد.

میخ‌هایی که در تفنگ میخکوب مورد استفاده قرار می‌گیرند، میخ‌های معمولی نیستند و از فولاد مخصوص و به روش نورد گرم تولید می‌شوند که در عین سختی زیاد شکل‌پذیری بالایی هم دارند. این ساختار فولادی و چاشنی همراه با آن، سبب نفوذپذیری بالای آن‌ها در آهن و حتی بتن شده است.

چاشنی‌های مورداستفاده در تفنگ میخکوب، همان چاشنی‌های معمولی اسلحه هستند که گلوله آن حذف شده است و غلافشان تغییر پیدا کرده است. نوع مرسوم آنها کالیبر 22 است که 5.6 میلی‌متر قطر دارد، این چاشنی‌ها یا به‌صورت تکی یا به‌صورت نوار پلاستیکی در تفنگ قرار داده می‌شوند.

فشردن ماشه باعث شروع انفجار چاشنی موجود در آن می‌شود. فشار گازهای آزاد شده در اثر سوختن چاشنی باعث ایجاد نیروی شدیدی می‌شود که به انتهای میخ و یا پیستون نیرو وارد می‌کند و آن را به سمت هدف پرتاب می‌کند.

انواع تفنگ میخکوب از نظر توان و قدرت در سه دسته جای می‌گیرند:

  1. تفنگ میخکوب بادی (پرکاربردترین و پرفروش‌ترین نوع در وب‌سایت دکتر هیلتی)
  2. تفنگ میخکوب برقی (رتبه دوم لیست پرفروش‌ترین‌ها)
  3. تفنگ میخکوب شارژی که به میخ و چاشنی مخصوص نیاز دارد.

قسمت جالب‌توجه تفنگ میخکوب، لوازم‌یدکی آن است، یکی از لوازم‌یدکی تفنگ میخکوب، یدکی صداگیر است،

یدکی صداگیر تفنگ میخکوب، برای دفع صدا و گردوغبار هنگام انفجار است که باعث ایمنی بیشتر و عدم خستگی ناشی از آلودگی صوتی می‌شود.

ابزارآلات حرفه‌ای برای یک مرد حرفه‌ای

ساختار تفنگ میخکوب بسیار هوشمندانه چیده شده و از قطعات مستقل و قابل‌تعویض بهره می‌گیرد تا کارایی آن در طول زمان همچنان حفظ شود و در صورت خرابی هر قطعه، می‌توان آن را به‌صورت جداگانه تعمیر یا تغییر دهیم و با نسخة بهتری از آن جایگزین کنیم.

البته قبل از خرید این محصولات، می‌توانید دربارة مشخصات و قیمت آن با کارشناسان سایت گروه بازرگانی دکتر هیلتی در تماس باشید آنها اطلاعات موردنیاز را در خصوص  انواع لوازم‌یدکی تفنگ میخکوب با شما به اشتراک می‌گذارند.

بسته‌بندی قطعه صداگیر به دو صورت تکی و 5 عددی در وب‌سایت ما موجود است و احتمالاً انتخاب بسته‌های 5 برای آنهایی که به دنبال خریدی به‌صرفه هستند گزینه مناسب‌تری است.

یکی دیگر از قطعات یدکی همراه که حتماً توصیه می‌کنیم در سرویس‌های دوره‌ای آن را تعویض کنید، ضربه‌گیر یا استپ رینگ تفنگ میخکوب است؛ چراکه مانع عملکرد صحیح دستگاه و جمع‌شدن میخ‌ها می‌شود.

در کارگاه‌ها، برای نصب قطعات مختلف، مونتاژ کاری، دکوراسیون و نمای ساختمان و غیره  ضربه‌گیر تفنگ میخکوب به‌عنوان یکی از قطعات یدکی مورداستفاده و پرکاربرد مورداستفاده قرار می گیرد.

اگر با سرویس‌های دوره‌ای یا تعویض این قطعه آشنا نبودید؛ می‌توانید با متخصصان دکتر هیلتی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از آنها دریافت کنید، درهرصورت عملکرد صحیح استپ رینگ برای جلوگیری از آسیب‌دیدن سمبه و کارایی دستگاه بسیار ضروری است.

در پایان یک روز کاری، بررسی دستگاه یا به‌اصطلاح سرویس دوره‌ای  تفنگ میخکوب باعث می‌شود دستگاه یک‌نفس دوباره بکشد و استراحت کند و علاوه‌برآن بتوانید بخش‌های آسیب‌دیدة تفنگ را به‌موقع تشخیص داده و آن را بررسی کنید.

معرفی دو تفنگ میخکوب عالی

تفنگ میخکوب بتن هیلتی مدل HILTI DX450، در حال حاضر یکی از بهترین نوع تفنگ میخکوب بتن در دنیا است که چند سالی در بازار ایران هم محبوبیت پیدا کرده است.

برند تفنگ میخکوب بتن هیلتی ساخت آلمان یکی از برندهای معروف و محبوب بازار است. این برند با بیش از ۷۰ سال تجربه در زمینه تولید تفنگ‌های میخکوبی، به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان در جهان شناخته می‌شود.

تفنگ‌های میخکوب بتن برای اتصال پلیت‌ها و صفحات مختلف به بتون و اتصال انواع توری‌های مشبک و غیره به صفحه‌های بتنی و مصالح ساختمانی کاربرد دارد.

برند هیلتی، باکیفیت و عملکرد بالا، دارای طراحی زیبا و جذاب و قابل‌اعتماد هستند. این تفنگ‌ها به‌صورت گسترده در صنعت ساختمان، عمران و تأسیسات استفاده می‌شوند و به دلیل کارایی، دقت و قدرت بالای خود، توانسته‌اند جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی پیدا کنند.

  • نصب ورق‌های فلزی در سقف‌ عرشه‌های فولادی
  • نصب ورق‌های فلزی و سایر متریال مورداستفاده برای نما مانند کامپوزیت
  • نصب انواع دیوارهای کاذب سبک و کناف کاری
  • نصب انواع توری‌های فلزی و پوشش‌های مختلف به سازه‌های بتنی
  • اتصال ورق‌ها و صفحات به فلز و بتن در پروژه‌های ساختمانی
  • انجام انواع اتصالات موقت و دائمی در پروژه‌های ساختمانی و کارگاه‌ها

باتوجه‌به کیفیت بالای تفنگ‌های میخکوب بتن هیلتی، این برند به‌عنوان یکی از برترین و معتبرترین برندهای تفنگ میخکوبی در جهان شناخته می‌شود.

به‌علاوه، این برند باتوجه‌به تحقیقات و توسعه مستمر خود، همواره به دنبال بهبود کیفیت و عملکرد محصولات خود است و همین موضوع سبب شده رضایت مشتریان را در سراسر دنیا به‌خوبی جلب کند.

 برند هیلتی و محصولات شماره یک بازار

سایت دکتر هیلتی عرضه‌کنندة محصولات هیلتی

گروه بازرگانی دکتر هیلتی، به طور مستقیم و اختصاصی عرضه محصولات هیلتی را بر عهده دارد، و همواره اصالت محصول و خدمات پس از فروش را تضمین می‌کند، نمایندگی هیلتی در ایران سعی می‌کند تا بهترین محصول با آسودگی خاطر به دست صنعتگران ماهر ایرانی برسد.

طبق تجربة چندین‌ساله‌مان، همیشه به مشتریان توصیه کردیم که برای نگهداری بهتر و حفظ کارایی محصولات هیلتی در گذر زمان، بهتر است بعد از هر بار استفاده بخش‌های مختلف دستگاه را تمیز کنید.

  • بسیار ساده است، ابتدا با یک انگشت گلنگدن را به سمت بالا کشیده و آن را آزاد کنید.
  • بخش ابتدایی تفنگ به نام کلگی شناخته می‌شود را بر خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید تا باز شود.
  • قسمت‌هایی مانند ضربه‌گیر، هادی میخ، پیستون گاه را بیرون بکشید.

و حالا با استفاده از اسپری، دستمال و فرچه آنها را تمیز کنید. این کار باعث می‌شود که عملکرد صحیح دستگاه همیشه حفظ شود و در صورت آسیب قطعه‌ای، زودتر آن را تشخیص دهید.

اگر قصد خرید تفنگ میخکوب هیلتی اورجینال آلمانی را دارید، یا نمی‌دانید برای نیازی که دارید مناسب است یا نه؟ یا در پیداکردن قطعه‌ای برای تعمیر آن دچار مشکل شده‌اید، همکاران ما صبورانه منتظر تماس شما هستند. با ما در ارتباط باشید.

تفنگ میخکوب بتن کامرکس تایوان مدل COMREX CT-45

برند رقیب دیگر ساخت کشور تایوان، برند کامرکس است، برند کامرکس با بیش از ۳۰ سال سابقه تولید، توانسته است با تمرکز بر کیفیت و ارائه محصولات با قیمت مناسب، جایگاه خود را در بازار جهانی پایدار کند.

ویژگی‌های برند کامرکس عبارت‌اند از:

  • تولید محصولات باکیفیت بالا
  • استفاده از تکنولوژی پیشرفته در تولید
  • ارائه محصولات با قیمت مناسب
  • محصولات گسترده و متنوع در زمینه صنعت ساختمانی و صنعتی
  • رعایت استانداردهای بین‌المللی در تولید محصولات.

شش ویژگی برجسته تفنگ‌های میخکوب سایت دکتر هیلتی

گروه بازرگانی دکتر هیلتی، علاوه بر نمایندگی برندهای مختلفی هیلتی، کامرکس یا کی پی‌تی، به نیازها و بودجه‌های مختلف مشتریان اعتقاد دارد و باتوجه‌به آن سعی می‌کند محصولات متنوعی را عرضه کنند.

اما در کنار عرضة محصولات متنوع، کیفیت و اصالت محصول هیچ‌گاه نباید نادیده گرفته شود، بنابراین در فروشگاه گروه بازرگانی دکتر هیلتی، تمام تفنگ‌های میخکوب عرضه شده از این شش ویژگی پیروی می‌کنند.

شش ویژگی مهم یک تفنگ میخکوب

  1. قدرت و شدت ضربه: تفنگ میخکوب باید قدرت و شدت ضربه کافی برای نصب میخ در سطوح سخت و مقاوم داشته باشد.
  2. دقت و صحت: تفنگ میخکوب باید دارای دقت و صحت بالا در نصب میخ به‌ویژه برای پرتاب‌های متوالی باشد تا از عدم تغییر
  3. موقعیت میخ در زمان استفاده، جلوگیری شود.
  4. سبک و قابل‌حمل: باید سبک و قابل‌حمل باشد تا در کاربردهای مختلف به‌راحتی قابل‌استفاده باشد.
  5. ساختار مقاوم: باید از مواد مقاوم و باکیفیت ساخته شده باشد تا در برابر فشار و ضربات قوی مقاومت کند.
  6. قابلیت تنظیم: تفنگ میخکوب باید دارای قابلیت تنظیم برای تناسب با اندازه و نوع میخ باشد.
  7. امکانات ایمنی: تفنگ میخکوب باید دارای امکانات ایمنی مانند سیستم قفل‌کردن باشد تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

باتوجه‌به این ویژگی‌ها، یکی دیگر از برندهای محبوب تفنگ میخکوب، برند کامرکس است که به‌عنوان یکی از برندهای معتبر و قابل‌اعتماد در صنعت ساختمانی و صنعتی شناخته می‌شود.

تفنگ‌های میخکوب در اشکال متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. قبل از خرید این محصولات ابتدا باید کاربرد مدنظر خود را تعیین کنید و  باتوجه‌به آن سراغ تفنگ میخکوب متناسب با نیازهای‌ خود بروید.

علاوه بر این دو مورد، بر روی وب‌سایت ما چهار مدل متفاوت از تفنگ‌های میخکوب قرار دارد که هر یک از این محصولات در شرایط خاصی قابل‌استفاده و مناسب‌تر هستند.

بعضی از آنها برای کارهای ظریف و کوچک، نجاری و صنعت چوب یا مختص به آهن هستند و انواع دیگر آن بیشتر در مصارف صنعتی و سنگین کاربرد دارند.

و نکتة جالب‌توجه، قابلیت اعمال تنظیمات مختلف است و بسته به نیاز، شرایط کاری این محصولات تغییر می‌کند. برای مثال،  تغییر در پرتاب انواع میخ با طول‌های ۲ تا ۴ سانتیمتر در بتن که با میخ و چاشنی بتن مخصوص امکان‌پذیر است.

میخ و چاشنی

میخ‌ها (اتصال‌دهنده‌ها)، دنیای ما بدون آن‌ها غیرقابل‌تصور است، هر کدام از آن‌ها قابلیت مختلفی دارند، میخ‌هایی که انتهایشان رزوه شده است به نام پیچ شناخته می‌شوند برای مصالح خاصی قابلیت استفاده دارند و از طرفی طراحی و تولید میخ‌هایی با انتهای واشر برای مصالح نرم‌تر و سبک‌تر قابل‌استفاده هستند.

کاربرد اصلی میخ و چاشنی کجاست؟ و چرا از همان میخ‌های قدیمی و فولادی استفاده نمی‌کنیم؟ صنایع امروز و نیازهای متفاوتی که هر متریال دارد سبب شده بسیاری از ابزارها و روش‌های گذشته دیگر پاسخگو نباشد.

برای مثال

  • نصب کامپوزیت و نصب‌های سبک روی بتن یا سازه‌هایی با جنس مختلف
  • نصب ورق‌های فلزی مورداستفاده در اجرای سقف‌های فولادی
  • بخش‌های مختلف دکوراسیون داخلی و یا نصب دیوار‌های سبک
  • سیستم‌های مکانیکی و برقی
  • انجام اتصالات دائمی و موقت در کارگاه‌های صنعتی
  • نصب توری‌های فلزی
  • نصب انواع پوشش‌هایی جداسازی یا ایزولاسیون

هیچ‌کدام از این موارد، بدون استفاده از میخ و چاشنی مناسب امکان‌پذیر نیست، همة این تنوع در تولید و عرضة انواع میخ و چاشنی آهن یا بتن، انواع پیچ کناف و غیره، دست مشتریان را بازمی‌گذارد تا بر اساس نیاز و هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

در همین راستا، گروه بازرگانی دکتر هیلتی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندة انواع میخ و چاشنی به‌صورت تخصصی در ایران، اقدام به عرضة بیش از ده نوع متفاوت میخ و چاشنی‌های متفاوت از بهترین برندهای جهانی، کرده است.

یکی از این محصولات پرفروش وب‌سایت ما، ميخ و چاشنی آهن مكس است که دارای بهترین کیفیت هستند و بسته به شرایط مختلف عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. برای مثال میخ و چاشنی آهن 22 مکس برای اتصال ورقه‌های فلزی با  ضخامت بیش از 5 میلی‌متر کاربرد دارد.

میخ چاشنی 22 آهن مکس قابلیت استفاده با چاشنی قرمز و مشکی  را دارند. بسته‌بندی ارائه شده برای آنها نیز دارای پک 100 عدد میخ + 100 عدد چاشنی است.

چاشنی‌ها در دو گروه برنجی و نیکلی و باقدرت انفجار متفاوت بسته‌بندی می‌شوند و باتوجه‌به نوع رنگ نوار پلاستیکی که بالای چاشنی قرار دارد می‌توان قدرت آن‌ها را  شناسایی کرد. برای مثال چاشنی با رنگ سبز، با سرعت 312 متر بر ثانیه میخ را از تفنگ میخکوب به بیرون پرتاب می‌کند.

و استفاده از واشرهای همراه با میخ و چاشنی، این امکان را به ما داده تا زمان استفاده از آن‌ها روی ورق‌ها، از تورفتگی سطوح موردنظرتان حد زیادی جلوگیری کنیم.

یا یکی دیگر از ابزار‌های جدیدی که می‌توان در صنایع نجاری و چوب و حتی برای سوراخ‌کردن بتن نیز از آن استفاده کرد میخ و چاشنی 32 بتن هلزمک است که طیف وسیعی از کاربردها را پوشش می‌دهد، و می‌توانید از طریق وب‌سایت دکتر هیلتی با اطمینان خاطر از کیفیت محصول، به هر تعداد که نیاز دارید سفارش دهید

محصولات قابل‌اطمینان از یک فروشگاه قابل‌اطمینان

علاوه بر تضمین کیفیت و اصالت محصولات، بی شک دسترسی مشتریان به بهترین و به‌روزترین تکنولوژی روز برای صنعتگران ماهری چون شما، قیمت‌های اقتصادی و متناسب نیز برای ما اولویت دارد. به همین خاطر امکان بازگشت وجه و تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش بدون استثنا رسالت ماست.

کارشناسان سایت به‌صورت آنلاین و در تمام روزهای هفته، آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به شما هستند و هم می‌توانند از نیازهای مختلف مشتریان در سراسر کشور آگاهی پیدا کنند و باتوجه‌به آن، محصول موردنظرتان را عرضه کنند.