دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

قیمت تفنگ میخکوب

 

بهترین تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوبی ابزار برقی مناسبی است که تلاش دستی مورد نیاز برای انجام کارهایی مانند قاب بندی خانه، چسباندن سقف جدید یا نصب تخته قرنیز را کاهش می دهد. برخی از بهترین تفنگ‌های میخکوب موجود را به شما معرفی می‌کنیم تا به شما در انتخاب یک مدل با کیفیت برای کارهایتان کمک کند. این محصول در بازرگانی دکتر هیلتی  با کیفیت بالا قابل سفارش است.

 

 

تفنگ میخکوبی یک ابزار برقی مفید است که می تواند قسمت های مختلف چوبی را محکم کند یا قالب تاج را ببندد. تفنگ های میخکوبی در مدل های مختلفی ارائه می شوند که برای تعدادی از کارهای مختلف از جمله تعمیر سقف و نصب کفپوش جدید، استفاده می شود.

 

 

 

4  تفنگ میخکوب برتر در بازرگانی دکتر هیلتی

 

  • تفنگ میخکوب بتون هیلتی آلمان مدل HILTI DX450
  • تفنگ میخکوب بتن کی تی پی ( KTP )
  • تفنگ میخکوب بتون کامرکس تایوان مدل COMREX CT-45
  • تفنگ میخکوب بتن والته مدل PT45

 

تفنگ میخکوب بتون هیلتی آلمان مدل HILTI DX450:

ابزاری با بهره وری بالا و همه کاره و فعال که از پودر استفاده می کند برای چسباندن میخ های طبقه بندی شده، با کیفیت ترین مدل تفنگ میخکوب به حساب می آید میخکوب بتن برای وصل کردن پلیت ها و صفحات مختلف بتونی و نصب ورق های فلزی در سقف عرشه های فولادی، نصب انواع دیوار کاذب و کناف کاری ، اتصال ورق ها و صفحات فلزی با فلز و بتن در پروژه های ساختمانی و… استفاده میشود.

 

 

تفنگ میخکوب بتن کی تی پی  ( KTP )

تفنگ میخکوب بتون برای اتصال پلیت ها و صفحات فلزی وصفحات مخالف به بتن است، لازم به ذکر است که کارهای دیگری از جمله اتصال انواع توری های مشبک و غیره به صفحه های بتونی و مصالح ساختمانی نیز انجام می شود. این تفنگ ها با کمک گرفتن از چاشنی، میخ موجود در تفنگ را با شدت به سمت هدف شلیک کرده و واشری که بر روی میخ قرار دارد صفحه را بر روی بتون نگه می دارد. این محصول ساخت کشور تایوان است .

 

تفنگ میخکوب بتون کامرکس تایوان مدل COMREX CT-45

ویژگی‌ های مهم این تفنگ میخکوب   تنوع بالای محصولات است که  باعث شده تا بتوان به راحتی از آنها در شرایط کاری مختلف استفاده کرد. قابلیت اعمال تنظیمات مختلف به ما اجازه می‌ دهد تا بتوانیم بسته به نیاز، شرایط کاری این محصولات را تغییر دهیم. از این محصول می‌ توان برای پرتاب انواع میخ با طول های ۲ تا ۴ سانتیمتر در بتن استفاده کرد. البته فراموش نکنید که بسته به نوع بتن و طول میخ باید از چاشنی‌ ها و میخ‌ های مخصوص استفاده نمایید.

 

تفنگ میخکوب بتن والته  مدل PT45 

ویژگی‌ های مهم این تفنگ میخکوب، قدرت بالای آن است که معمولا میخ‌ های با اندازه ی 1 تا 7 سانتیمتر را به راحتی داخل بتن قرار می‌ دهد. هر کاربر متناسب با کار و نوع میخ خود این قدرت را تعیین می‌ کند. استفاده از چاشنی‌ ها با قدرت متفاوت در تغییر قدرت تفنگ میخکوب نقشی مهمی بر عهده دارند و بنابراین این نوع تفنگ برای کار‌های سنگین و سبک به راحتی قابل استفاده است ، این دستگاه محصول کشور آلمان است.

 

نکات مهم در خرید انواع تفنگ میخکوب

قبل از خرید تفنگ میخکوبی، مهم است که تفاوت بین مدل های موجود را درک کنید تا نوع مناسب میخکوب را برای نیازهای خود پیدا کنید. در این راهنمای خرید، توضیح می‌دهیم که چگونه طراحی، منبع تغذیه، حالت‌های شلیک و ظرفیت میخ بر نحوه عملکرد تفنگ میخکوبی تأثیر می‌گذارد.

قیمت تفنگ میخکوب

 

طرح

تفنگ های میخکوبی طرح های مختلفی دارند که برخی از محبوب ترین آن ها میخکوب های قاب بندی، میخکوب های سقفی، میخکوب های براد و میخکوب های پایانی هستند. یک میخکوب دارای ساختار سنگینی است که برای ساده کردن فرآیند بستن چوب برای پروژه‌هایی مانند نرده‌سازی و ساخت‌ وساز جدید طراحی شده است. تفنگ‌های میخکوبی معمولاً با میخ‌های بزرگ 3.5 اینچی به نام میخ‌های 16 پنی کار می‌کنند. میخکوب های سقفی مانند میخکوب های قاب بندی، ابزارهای سنگینی هستند که توسط حرفه ای ها برای محکم کردن سقف ها، کاغذ قیر و تخته های عایق استفاده می شود.

 

 

میخکوب‌های براد برای چسباندن نامحسوس تزئینات چوب مانند، قالب‌ها و کابینت‌ها استفاده می‌شوند. همانطور که از نام آن پیداست، این نوع تفنگ میخکوبی میخ های براد که به نام براد نیز شناخته می شوند را شلیک می کند و از سیم فولادی با قطر کم ساخته شده اند.

 

تفنگ‌های فینیش مانند میخکوب‌های براد هستند که از میخ‌های ظریف برای محکم کردن قطعات چوبی با جزئیات استفاده می‌کنند. با این حال، میخکوب‌های پایانی می‌توانند میخ‌هایی را که قطر بزرگ ‌تری دارند و برای محکم کردن قطعات بزرگ ‌تر چوب ساخته شده‌اند، شلیک کنند.

 

قیمت تفنگ میخکوب

 

 

منبع انرژی

تفنگ میخکوبی معمولاً با یکی از دو منبع تغذیه عرضه می شود: باتری یا پنوماتیک. اسلحه‌های میخکوبی با باتری ممکن است انتخاب خوبی برای کسانی باشد که می‌خواهند یک ابزار بی‌سیم و متحرک داشته باشند. اگرچه میخکوب های باتری ‌دار راحت هستند، اما اغلب گران ‌تر و قدرتمند تر از پنوماتیک خود هستند.

 

میخکوب های پنوماتیکی توسط یک کمپرسورهوا تغذیه می‌شوند که به کاربر اجازه می‌دهد تا زمانی که ابزار پر از میخ است، به طورمداوم شلیک کند. مدل‌های پنوماتیک قدرتمند تر و ارزان ‌تر از میخکوب‌های باتری‌ دارهستند، اما به کمپرسور هوا و زمان راه‌اندازی اضافی نیاز دارند.

 

حالت های شلیک

برخی از تفنگ های میخکوبی دارای حالت های شلیک مختلفی هستند که به شما امکان می دهد نحوه استفاده از ابزار را سفارشی کنید. به عنوان مثال، برخی از مدل‌ها به شما اجازه می‌دهند که با ضربه زدن به دماغه تفنگ، میخ را شلیک کنید، در حالی که برخی دیگر دارای یک ویژگی ایمنی هستند که لازم است نوک میخکوب قبل از کشیدن ماشه درگیر شود.

 

ظرفیت میخکوب ها

هنگام انتخاب یک تفنگ میخکوبی، ظرفیت میخ آن را در نظر بگیرید، که این عمر به تعداد میخ هایی که تفنگ می تواند نگه دارد بستگی دارد .

 

 

بهترین تفنگ میخکوبی برای استفاده در خانه چیست؟

 

بهترین تفنگ میخکوبی برای مصارف خانگی کیت میخکوبی بی سیم CRAFTSMAN است. این دستگاه میخکوبی بی‌سیم است و با استفاده ازباتری‌های قابل شارژی می باشد که می‌توانند به‌ طور دقیق میخ‌ها را برای پروژه‌های کوچک مانند : بهسازی خانه، مانند عرشه، خرید این محصول زحمت خرید کمپرسور هوا را از بین می‌برد.

 

این مدل به عنوان یک میخکوب بی سیم، راحت و کاربر پسند است. میخکوب های دیگر که با باتری کار می کند، نیاز به شیلنگ هوا و کمپرسور هوا را دارند لازم به ذکر است این مدل نیاز به کمپرسور و شیلنگ هوا ندارد، نجاری های ظریف را سریع و ساده می کند. این تفنگ علاوه بر طراحی بدون شلنگ، به تنظیمات بدون وجود ابزار کارایی آن را چند برابر کرده است.

 

 

چرا تفنگ میخکوبی من گیر می کند؟

گیر کردن تفنگ میخکوبی ممکن است به دلیل عوامل متعددی از جمله مقدار ناکافی روغن، سیم پیچ بدشکل یا بست با اندازه نامناسب ایجاد شود. برای جلوگیری ازگیر کردن، قبل از هر بار استفاده از تفنگ میخکوب آن را روغن بزنید.

هر چند وقت یکبار باید تفنگ میخکوبم را روغن بزنم؟

فرکانس روغن زدن تفنگ میخکوب به تعداد دفعات استفاده از ابزار بستگی دارد. اگر از میخکوب در طول روز استفاده می شود، ممکن است لازم باشد روغن چندین بار استفاده شود تا کارایی آن حفظ شود. اگر از ابزار کمتر استفاده می کنید، ممکن است فقط لازم باشد قبل از هر بار استفاده از این ابزار روغن بمالید. کتابچه راهنمای مالک را بررسی کنید تا در مورد نیازهای خاص روغن میخکوب خود مطلع شوید.

 

 

 

بازرگانی دکتر هیلتی محصولات را به صورت دقیق بررسی می کند با استفاده از یک فرآیند تحقیقاتی فشرده و ساعت ها بررسی بهترین مدل های موجود در سایت ارائه می دهیم. برای اینکه یک محصول بتواند در لیست برترین‌های ما قرار بگیرد، باید رکورد فروش خوبی در کشور داشته باشد، نظرات مثبت مشتری را به طور مداوم داشته باشد، و ویژگی‌های منحصر به ‌فردی را در کنار سایر عوامل ارائه دهد. پس از دریافت نظرات، تحقیقات بیشتری انجام می‌دهیم و گاهی اوقات آزمایش‌های حضوری انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات با استانداردهای ما مطابقت دارند. هنگامی که مرحله تحقیق را به پایان می رسانیم، مقاله ای جامع و کاربرپسند می سازیم که شامل محصولات توصیه شده و اطلاعات اضافی ما است تا به خریداران کمک کند تا خرید درستی داشته باشند.

 

چگونه تفنگ میخکوبی انتخاب کنم؟

 

برای خرید و قیمت تفنگ میخکوبی باید به نکات زیر توجه کنید،انتخاب تفنگ میخکوبی تا حد زیادی به نیازهای آینده شما بستگی دارد. برای افرادی که به دنبال انجام یک کار خاص هستند، این واقعاً به شغل مورد نظر بستگی دارد. برای مثال، اگر به دنبال بهترین تفنگ میخکوبی برای شمشیربازی هستید، بهتر است به تفنگ‌های میخکوبی با کارایی سنگین نگاه کنید که از میخ‌های بلند تر، ضخیم‌ تر استفاده می‌کنند.

 

 

اسلحه های میخکوب چگونه کار می کنند؟

 

تفنگ های میخکوبی با هر شلیک دو وظیفه اساسی دارند ، شلیک میخ و پر کردن شلیک بعدی هنگامی که ماشه بر روی یک تفنگ میخکوبی معمولی کشیده می شود، تفنگ یک پیستون را روی مکانیزم تیغه ای که میخ را با نیروی مناسب (و قابل توجه) به سمت هدف شلیک می کند، نیرو وارد می کند. هنگامی که میخ شل می شود، یک میخ جدید از طریق یک فنر از یک مجله بارگیری می شود، که در هر شلیک پایه مجله را به سمت بالا فشار می دهد.

 

تفاوت اصلی بین مکانیسم های رایج در منشا نیرویی است که برای به حرکت درآوردن پیستون و به نوبه خود میخ استفاده می شود. منبع نیرو یا برق، پنوماتیک (هوای تحت فشار یا گاز) یا در برخی موارد مبتنی براحتراق است.

 

از تفنگ میخکوب برای چه استفاده می شود؟ و چرا باید از تفنگ میخکوبی استفاده کرد؟

هدف اصلی هر تفنگ میخکوبی این است که میخ ها را به مواد مختلف در سریع ترین شکل ممکن بکوبد. جایگزین دیگر استفاده از چکش است، اما این هرگز به این سرعت، دقیق یا ایمن نخواهد بود. برای پروژه هایی که نیاز است تعداد زیادی میخ در آن واحد وارد شود، تفنگ میخکوبی تا حد زیادی موثرترین روش است.

 

در قالب های مختلف، تفنگ های میخکوبی را می توان برای طیف وسیعی از اهداف مختلف استفاده کرد که شامل قاب، سقف، کفپوش و کار مبلمان. در کنار کاربردهای سنگین، مدل‌های تفنگ پین بالاتر برای کارهای ظریف‌ تری مانند منگنه ‌زنی و چسب زدن مناسب هستند. اساسا، سرعت و دقت دو دلیل اصلی برای سرمایه گذاری در تفنگ میخکوبی هستند.

 

برای علاقه ‌مندان و حرفه‌ای‌هایی که به احتمال زیاد پروژه‌های مختلف را انجام می‌دهند، تقریباً مطمئناً باید روی چندین نوع تفنگ میخکوب سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید همه کاره‌ای را در جعبه ابزار خود برای تکمیل هر کار داشته باشید. با این حال، قبل از خرید هر گونه تفنگ میخکوب، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

 

میخ سنج: آیا همه تفنگ ها از یک میخ استفاده می کنند؟

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، پاسخ منفی است. تفنگ های میخکوبی 15 و 16 از میخ های ضخیم تری تا طول دو و نیم اینچ استفاده می کنند، در حالی که تفنگ میخکوبی 18 گرمی میخ های براد میخکوبی را که حداکثر دو اینچ هستند، و شلیک می کند. سپس میخ های تفنگ میخ سه و نیم اینچی و منگنه ها با پین 20 و 23 بسیار کوچکتر دارد.

 

کدام دستگاه برای کار شما بهتر است؟

منبع تغذیه: باتری یا هوا؟ به طور معمول، شما باید قدرت باتری را برای اطمینان و راحتی انتخاب کنید، در حالی که یک منبع هوای پنوماتیک قوی ترین نیرو را در اختیار شما قرار می دهد.

 

وزن تفنگ میخکوبی: مانند هر ابزار برقی دیگری، مطمئن شوید که وزن تفنگ میخکوبی شما به درستی با کار مورد نظر مرتبط است. اگر دقت اولویت اول شماست، هیچ فایده ای ندارد که یک تفنگ میخ قابی را انتخاب کنید.


بهترین درجه تفنگ میخکوبی چیست؟                                                                                  

برای پروژه های قاب بندی که نیاز به قرار گرفتن میخکوب در فضاهای تنگ، مانند بین گل میخ ها یا گوشه ها دارند، منطقی است که یک میخکوب 30 یا 34 درجه داشته باشید که حداکثر قدرت مانور را فراهم می کند. انواع مختلف زوایای نیز انواع مختلفی از میخکوب ها را شلیک می کنند.

 

 

بهترین اندازه تفنگ میخکوبی برای قاب بندی چیست؟

 

میخکوب های قاب‌ بندی 30 و 34 درجه: این تفنگ‌ها بیشترین مزیت را در فضاهای تنگ به شما می‌دهند و رایج‌ترین میخکوب‌هایی هستند که در کارگاه‌های ساختمانی دیده می‌شوند. به طور کلی، آنها می توانند دو نوار کامل از ناخن ها را با حداکثر 80 میخ نگه دارند.

 


تفاوت تفنگ های میخکوبی چیست؟

انواع مختلفی از تفنگ های میخکوب را می توان با طول های مختلف میخ استفاده کرد. به عنوان مثال، یک میخکوب معمولی براد، ناخن هایی به طول 3/8 اینچ تا 1/4 اینچ می کشد، در حالی که یک میخکوب فریمی بزرگتر معمولاً میخکوب هایی به طول 2 تا 3 و نیم اینچ می کشد. برای پروژه های نجاری، میخکوب براد انتخاب خوبی است.

تفاوت بین میخکوب 21 درجه و میخکوب 30 درجه چیست؟

ظرفیت دستگاه در تعداد کل میخ هایی است که این دو پیکربندی می توانند نگه دارند و تفاوت  بسیاری وجود دارد. میخ های پلاستیکی 21 درجه به صورت نوارهای 25 میخی عرضه می شوند. میخ‌های قاب‌ بندی کاغذی 30 درجه در نوارهای 34 تایی عرضه می‌شوند. با مجله استاندارد روی هر دو میخ، فقط می‌توانند یک نوار را نگه دارند.


برای چه کاری می توانم از تفنگ میخکوبی استفاده کنم؟

  • پروژه های معمولی
  • نصب قالب تاج.
  • نصب قرنیز.
  • تعمیر یا نصب مصالح سقف.
  • قاب بندی خانه.
  • نصب یا تعمیر نمای خانه.
  • عرشه های ساختمانی
  • گذاشتن کفپوش های چوبی یا مهندسی شده.
  • مبلمان ساختمانی.

میخکوب 15 یا 16 بخرم؟

اگر با چوب ضخیم، متراکم یا درهای آویزان کار می کنید، به یک میخ 15 که سنگین تر است نیاز دارید. میخکوب 15 برای کارهای سنگین تر ایده آل است. اگر با چوب نازک کار می‌کنید، قالب‌ گیری ظریفی دارید یا می‌خواهید سر میخ کوچک‌تری را پر کنید، میخکوب 16 گزینه بهتری است.

 


تفنگ های برقی میخکوبی

میخکوب های بی سیم با باتری موجود در بازار، عملکرد بسیار خوبی دارند. اکثر آنها مطابق انتظار عمل می کنند و میخکوبی بدون دردسر را ارائه می دهند. نه میخکوب‌های پنوماتیکی و نه شارژی ، نگهداری مناسب باعث می‌شود که به طور موثر شلیک کنند.

 

انتخاب میخ برای تفنگ میخکوب

یک کلاف از میخ های سقفی که با سیم جمع شده اند را مشاهده می کنید.

 

میخ های مورد استفاده در میخکوب های برقی با کاغذ، پلاستیک یا سیم به یکدیگر متصل می شوند. بسیاری از آنها سرهای بریده ای دارند که به میخ ها اجازه می دهد در یک خط محکم به هم نزدیک شوند. بقیه در رشته های بلند با سیم انعطاف پذیر به هم محکم می شوند. اکثر آنها یک لایه روان کننده یا چسب دارند. همانطور که میخ با سطح تماس می گیرد، این ترکیب میخ را گرم و روان می کند. هنگامی که ترکیب سرد می شود، میخ را به سطح میخ می چسباند و قدرت نگه داشتن آن را افزایش می دهد.

 

 

ایمنی تفنگ میخکوب

همه ابزارها نیاز به توجه و ایمنی دارند و میخکوب ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از اطلاعات اولیه ایمنی در زیر آمده است،دستورالعمل های سازنده میخکوب را برای استفاده، نگهداری و ایمنی آن حتما دنبال کنید.

 

  • میخکوب را بررسی کنید و قبل از استفاده قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض کنید.
  • هرگز یک میخکوب را تغییر ندهید.
  • از عینک ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی همانطور که در کتابچه راهنمای میخکوب مشخص شده است استفاده کنید.
  • دست ها، پاها و سایر اعضای بدن خود را از محل شلیک دور نگه دارید. زمانی که نیاز دارید قطعات کار را محکم کنید از گیره استفاده کنید.
  • قبل از انجام تعمیرات، انجام تنظیمات یا تلاش برای رفع گرفتگی، ابزار را از کمپرسور هوا یا منبع تغذیه جدا کنید.
  • هرگز ابزار را به سمت شخص یا حیوانی نگیرید.
  • هنگام کار با میخکوب دیگران را دور نگه دارید.
  • از میخکوب در نزدیکی گازها یا مایعات قابل اشتعال استفاده نکنید.