دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

همه چیز درباره کناف کاری

همه-چیز-درباره-کناف-کاری1

 

مجموعه بازرگانی دکتر هیلتی با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای و تیم مجرب در تولید و فروش ابزار آلات کناف با کیفیت بالا است ، و آماده ارائه خدمات می باشد تمامی محصولات را می توانید با قیمتی مناسب و به صرفه در سراسر کشور به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 

ابزار آلات کناف کاری چیست ؟

ابزار و تجهیزات کناف کاری به شما کمک می کند که صفحات روکش دار گچی را در دکوراسیون بهتر پیاده سازی کنید. ابزار های کناف کاری مدل و انواع مختلفی دارند و کار های مارا تسهیل می بخشند و با یکبار هزینه میتوانید پروژه های حرفه ای تر با سرعت بیشتر تهیه کنید.

 

ابزار های کناف بازرگانی دکتر هیلتی

 

ابزار آلات و تجهیزات کناف بسیاری تولید می شوند که عبارتند از :

  • اره چاقویی دسته پلاستیکی کناف
  • انبر پانچ کناف
  • چاکلاین فلزی کناف
  • کاتر کناف
  • متر کناف
  • نوار درزگیر مکس

 

اره چاقویی دسته پلاستیکی کناف

این ابزار با دسته پلاستیکی یکی از ابزار های دستی است که برای کار برش و ساخت پانل های کناف می باشد و هر چقدر اره های دستس کوچک تر شوند کناف کار راحت تر می تواند کار کند این محصول برند KNAUF  از بازرگانی دکتر هیلتی است که پردازش آن در کشور چین انجام شده است . اره چاقویی همانطور که از اسمش معلوم است به شکل چاقو است با دسته پلاستیکی که دسته آن با کیفیت بالایی برخوردار است به منظور این که حین کار آسیب زیادی نبیند .

اره چاقویی دسته پلاستیکی کناف

انبر پانچ کناف

این ابزار یکی از ابزار های کناف کاری است که به صورت دستی می توان از آن استفاده کرد و کار اصلی این محصول پانچ کردن و ایجاد اتصال موقت بین سازه ها است و برند های مختلفی از این محصول در کشور وجود دارد لازم به ذکر است که بدانید این محصول از جنس آهن است و دسته آن روکش پلاتستیکی دارد و کیفیت بالایی برخوردار است.

انبر پانچ کناف

چاکلاین فلزی کناف

یکی دیگر از ابزار های کناف کاری ابزار پرکاربرد چاکلاین فلزی است که برای اندازه گیری در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد این ابزار از جنس فلز است که به ما اجازه می دهد تا خطوط صاف و دقیق را اندازه گیری کنیم این ابزار در کار اختلفی مانند دکوراسیون داخلی ، نصب کاغذ دیواری ، و خط تراز ، بتن ریزی ، نقشه برداری و کارهای مختلف دیگر استفاده می شود .

 

چاکلاین فلزی کناف

 

 

کاتر کناف

یکی دیگر از ابزار های مهم کناف کاری ابزار کاتر است این ابزار برای برش قسمت های مختلف استفاده می شود بدنه آن از فلز است و در صورت اتمام تیغ کاتر می توان آن را تعویض کرد و ابزاری کاملا کاربردی و مهم در کناف کاری محسوب می شود.

کاتر-کنافکاتر-کناف1

 

متر کناف

انواع متر در کار های مختلفی مانند کار دکوراسیون و کارهای ساختمانی مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد . بدنه متر از فلز است و قسنتهای داخلی متر مانند قطعات متحرک و فنر جمع کننده با کیفیت مناسبی است تا متر بعد از جمع شدن گیر نکند استفاده ککندگان از متر با برند کناف که از ما خریداری کردند کاملا راضی هستند و همچنین در صورتی که سوال یا پیشنهادی دارید متخصصین ما در سایت دکتر هیتلی تماس بگیرید.

متر کناف

 

نوار درزگیر مکس

این ابزار برای گرفتن درز قسمت های مختلف استفاده می شود و کاربرد بسیاری دارد و در نهایت باعث می شود جلوه کار شما تمیز شود و مهم است که روند کار درزگیری باید با بتونه انجام شود.

نوار درزگیر مکس

دیگر ابزار های کناف کاری

ابزار آلات کناف کاری انواع و اقسام مختلفی دارد موارد دیگر از محصولات عبارتند از :

دستگیره حمل پنل: این ابزار باعث می شود بتوانید به راحتی صفحات گچی را حمل کنید .

دستگیره حمل پنل

حمل کننده پنل :

این ابزار می تواند پنل های گچی را جا به جا کند .

 

حمل کننده پنل

ریسمان رنگی :

ریسمان خطی برای ایجاد خطوط بر روی سقف و دیوار استفاده می شود.

 

ریسمان رنگی

سوهان گرد:

این ابزار برای ایجاد سوراخ هایی برای عبور پریزها و نصب دریچه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سوهان گرد

 

دستگاه برش قرقره ای:

این ابزار کاربر بسیاری دارد روی پنل کناف حرکت می کند و می تواند پنل کناف را در هر اندازه برش بزند.

 

دستگاه برش قرقره ای

 

 

دستگاه برش طولی:

این ابزار قرقره هایی دارد که می تواند برش های طولی کناف را انجام دهد.

دستگاه برش طولی

و دیگر ابزار ها پخ زن ها ، گردبر ، قیچی ،ا جک نگهدارنده پنل ،کرنربید کوب با چکش لاستیکی ، پیچ زن ،همزن ، غلطک سوزنی ، ظرف آماده یازی بتون ،کاردک پیچ گوشتی دار ، لیسه استیل ، کاردک زاویه داخلی ،کمچه  است و اگر میخواهید ابزارهای حرفه ای داشته باشید باید برند و انتخاب ابزار مهمی داشته باشید تا پروژه ای حرفه ای تر و با کیفیت تر تولید کنید و البته در زمان و هزینه شما خیلی هم صرفه جویی می شود .

 

 

چگونگی ساختن دیوار کاذب

دیوار کاذب روشی مؤثر برای دور کردن منطقه از دید است. دیوارهای کاذب اغلب در سیستم‌های سرگرمی خانگی پیشرفته برای نصب صفحه نمایش پروژکتور و پنهان کردن بلندگو استفاده می‌شود. با این حال، یک دیوار کاذب نیز می‌تواند برای لوله‌کشی و لوله‌های الکتریکی در اتاق رختشویی یا زیرزمین مفید باشد. از انجا که هدف اصلی یک دیوار کاذب از بین بردن یک منطقه از دید است، انها نیاز به تحمل بار ندارند و کمی ساده تر از دیوارهای پارتیشن 

معمولی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

چگونگی ساختن دیوار کاذب

 

 

مرحله ۱: برش صفحات دیوار

صفحات دیواری را برش دهید،طول دیواری را اندازه بگیرید، اینها صفحه پایه و صفحه بالایی برای دیوار خواهند بود. دو قطعه را در کنار هم ردیف کنید و مطمئن شوید که طول آنها دقیقاً برابر است.

 

 

مرحله ۲: برش پایه های بیرونی

 

گل میخ های بیرونی را برش دهید ، ارتفاع تمام شده دیوار را تعیین کنید و سپس 3 اینچ از آن کم کنید تا عرض صفحه بالا و پایه را در خود جای دهد، دو گل میخ را به این ارتفاع برش دهید و با قرار دادن آنها در کنار هم بررسی کنید که طول آنها یکسان باشد.

 

 

مرحله ۳: فرم یک قاب

بشقاب‌ها و گچ‌ها را روی زمین بگذارید تا یک قاب مستطیل شکل را تشکیل دهند و تمام قطعات را روی قسمت‌های کوتاه خود قرار دهند.

مرحله ۴: مونتاژ قاب

با کشیدن دو میخ به هر مفصل، قاب را به هم متصل کنید (همچنین می توانید از ۳ پیچ ۱/۲ اینچ به جای ناخن در صورت لزوم استفاده کنید). میخ‌ها را از روی صفحه‌های بالایی و پایه به انتهای گچ‌ها فرو کنید. از مربع نجار استفاده کنید تا مطمئن شوید که گچ‌ها قبل از پیوستن به ان‌ها در زاویه درست قرار دارند.

 

 

مرحله ۵: علامت زدن طرح گل میخ

صفحات بالا و پایه را هر ۱۶ اینچ برای قرار دادن گچ های داخلی علامت گذاری کنید.

 

مرحله ۶: اضافه کردن قطعات داخلی

تکه‌های اضافی را به همان اندازه‌ی دو تکه‌ی بیرونی برش دهید. هر گل میخ را روی یک مجموعه از نشانه های چیدمان قرار دهید و هر سر را با دو میخ یا پیچ ببندید. اگر خواسته شد قاب دیوار کاذب را سیاه رنگ کنید اگر ان را با پارچه صدا پوشش می دهد.


مرحله 7: قاب را لنگر بزنید

از یک گل میخ یاب برای قرار دادن گل میخ در دیوار موجود استفاده کنید که دیوار کاذب را به آن متصل کنید. هر دو لبه گل میخ را علامت بزنید. قاب دیوار کاذب را در مقابل دیوار موجود قرار دهید به طوری که انتهای دیوار کاذب با گل میخ در دیوار موجود تراز باشد. گل میخ خارجی دیوار کاذب را به گل میخ در دیوار موجود میخ بزنید یا پیچ کنید.

 

 

 

مرحله 8: دیوار کاذب را تمام کنید

اگر دیوار بخشی از سیستم سینمای خانگی است، قاب را با پارچه آکوستیک بپوشانید. اگر از دیوار برای پوشاندن لوله ها یا مجرای برق استفاده می شود، جلوی قاب را با دیوار خشک بپوشانید و سپس آن را به صورت دلخواه تکمیل و رنگ کنید.

 

 

آیا سقف کاذب برای خانه خوب است؟

حفره هوا در پشت سقف کاذب عایق صوتی خوبی را فراهم می کند، بنابراین پژواک و صدای خارجی را کاهش می دهد و اتاق را ساکت تر می کند. با پایین آوردن سقف، به خصوص در اتاق های سقف بلند، اتاق را دنج تر و صمیمی تر می کند  ایده آل برای فضاهای نشیمن.

 

آیا سقف پی وی سی ضد آب است؟

مقاوم در برابر رطوبت: علاوه بر این، سقف های پی وی سی به دلیل ضد قارچ بودن، مقاوم در برابر خوردگی، عدم نیاز به رنگ آمیزی، تمیز کردن آسان، ضد موریانه و ضد آب بودن نیز شناخته شده اند.

 

آیا سقف کاذب گرما را کاهش می دهد؟

از سقف های کاذب نیز برای عایق کاری حرارتی استفاده می شود. شکاف پر از هوا بین دو لایه سقف اتاق را خنک می کند.

 

سقف کاذب پی وی سی چیست؟

تخته های سقف کاذب پی وی سی یا پلانک های پلی وینیل کلراید نیز از مواد تزئینی داخلی برای فضاهای خانگی و تجاری استفاده می شود. این تخته های پی وی سی بیش از حد به عنوان سقف کاذب و مواد روکش دیوار استفاده می شود.

 

 

آیا نیاز به رنگ آمیزی سقف کاذب داریم؟ از چه رنگی برای سقف کاذب استفاده می کنید؟ برای رنگ آمیزی سقف کاذب خود، بهتر است از رنگ مسطح برای کاشی های سقف و رنگ نیمه براق برای شبکه های فلزی استفاده کنید. همچنین باید از یک پرایمر فلزی روی توری استفاده کنید. پرایمر از اکسیداسیون جلوگیری می کند و پوشش یکنواخت رنگ را تضمین می کند.

آیا سقف کاذب ممکن است سقوط کند؟

سقف کاذب مانند سقف های بتنی سنتی نیست. آنها بر روی پانل های سقفی ساخته می شوند که با پیچ و میله به سقف اصلی متصل می شوند. در هنگام زلزله، ممکن است ناپایدار شوند و حتی با شروع لرزش زمین، فرو بریزند

 

معایب سقف کاذب چیست؟

معایب داشتن سقف کاذب

فضا را در اتاق محدود می کند.

نیاز به نگهداری دارد.

به اندازه سقف های سنتی مقاوم نیست.

خطر افتادن وسایل

 

آیا سقف پی وی سی ایمن است؟

کلر در ساخت مواد PVC استفاده می شود. برخی از گازهای سمی کلر ممکن است در طی یک دوره در هوا منتشر شود. علاوه بر این، پی وی سی در هنگام سوختن بسیار سمی است، بنابراین از پانل های سقفی PVC در مناطقی مانند آشپزخانه استفاده نکنید.

سقف کاذب چقدر می تواند دوام بیاورد؟

سقف های کاذب POP با طراحی سفارشی و با کیفیت بالا در شرایط عادی بیش از 20 سال دوام خواهند داشت.

آیا اتاق خواب نیاز به سقف کاذب دارد؟ نتیجه تصویری اگرچه سقف های کاذب یکی از ویژگی های طراحی هستند که می توانند بیشتر فضاها را خوشحال کنند، اما می توانند اتاق هایی با ارتفاع کمتر را شلوغ کنند. نصب سقف های کاذب در مواردی که فقط مفید باشد مهم است، زیرا یک ضرورت نیست.


سقف کاذب چه فایده ای دارد؟

سقف کاذب کانال‌ها، لوله‌ها و سیم‌های برق را پنهان می‌کند و به سقف ظاهری مرتب و تمیز می‌دهد.. در صورت انجام تعمیرات، به راحتی می توان پانل های سقف کاذب را دوباره جمع کرد.

 

سقف های کاذب راهی برای ایجاد یک لبه تزئینی به فضاهای کلاسیک دارند. قالب‌های آراسته، قرنیزهای خیره‌کننده، نورپردازی نرم و پانل‌های سقفی چوبی صیقلی تنها برخی از تزئینات قدیمی مرتبط با سقف‌های کاذب هستند. در حالی که سقف‌های کاذب راه‌های آزموده‌شده و واقعی برای اعتلای فوری خانه هستند، اما لزوماً انحصار طراحی سقف عالی را ندارند. در این مقاله، مجموعه‌ای از سبک‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم که رقابت نزدیکی با سقف کاذب سنتی ایجاد می‌کنند. از پانل های چوبی و برآمدگی های چوبی گرفته تا صفحات سقف بتنی فرورفته و پانل های شیشه ای رنگی، این خانه ها یک چرخش کاملاً جدید به طراحی سقف می دهند.

 

دال سقف فرورفته

این سقف فرورفته توسط The Orange Lane که تصور یک منظره کاملاً متقارن ماه را ایجاد می کند، یک اثر هنری خلاقانه است که با تأثیرگذاری تاسلای وارونه (حوض های فلزی کم عمقی که توسط کارگران ساختمانی هندی برای حمل مواد روی سرشان استفاده می شود) در صفحات بتن ریزی شکل گرفته است. قبل از ریخته گری سقف همراهی مناسب با لامپ های آویز قفس مدرن، مبلمان عجیب و غریب و کاشی های کف سنتی است.

 

کاشی های فلزی

کاشی های فلزی برجسته این سقف را به فضایی از نور درخشان تبدیل می کند و فضای عمودی بسیار کمتری را نسبت به سقف کاذب اشغال می کند. طراحی ملایم و ظریف، بافتی را به اتاق افزایش می دهد و یک قرنیز مطابق لبه های تیز و گوشه های سایه روشن را نرم می کند.

 

 

 

 

آویزهای چوبی

این فضای کانسپت گسترده و گسترده با برآمدگی های چوبی پوشانده شده است که یادآور طرحی از شاه ماهی است. تیرهای چوبی پیکانی شکل با پیشروی سقف در طول آن کج می شوند و سقف را منحرف می کنند و احساس می کنند که دم های آکاردئونی پهن شده است. خرپاها و خرپاها با ظاهر مسطح معمولی یک سقف کاذب معمولی فاصله زیادی دارند و به عنوان تزیینات دقیق عمل می کنند.

 

 

 

کاشی های آینه ای

این آشپزخانه باریک زغالی، به لطف کاشی های آینه ای فراکتال که شبیه آویزهای سقفی ناپایدار نصب شده اند، حسی آینده نگرانه را ارائه می دهد. از آنجایی که کاشی‌ها مستقیماً روی سقف طبیعی آشپزخانه قرار می‌گیرند، نسبت به سقف کاذب کاذب معمولی ارتفاع بیشتری را می‌دهند، بنابراین اتاق بلندتر و عمیق‌تر به نظر می‌رسد.

 

 

 

 سقف شیشه ای رنگی

پانل‌های سقفی با نور پس‌زمینه یا شیشه‌ای رنگ‌آمیزی می‌توانند سبکی و هوای اتاق را تنفس کنند. این فضای نشیمن یک مثال مناسب است. دو مجموعه از پانل‌های شیشه‌ای که هر کدام به چهار قسمت تقسیم شده‌اند، دارای شیشه‌هایی هستند که با الگوهای هندسی تزئین شده‌اند که رنگ‌های رنگین کمان را در بر می‌گیرد. پانل های سقفی چوبی پهن در یک چارچوب به عنوان یک بیانیه طراحی جسورانه عمل می کند، که در غیر این صورت یکپارچه سقف را خوش آمد می گوید. با توجه به این واقعیت که آنها مستقیماً در سقف نصب می شوند، پانل ها به اندازه ای که در سقف کاذب تعبیه شده بودند عمیق نیستند. به نوبه خود، آنها در فضای گرانبهای عمودی صرفه جویی می کنند.

 

پانل های چمن آکوستیک

طرحی که ریشه در بتن و فولاد دارد، دارای لبه نرم و طبیعی با تخته‌های آکوستیک معلق در سقف است که در تشک‌های چمن محلی ساخته شده‌اند. تابلوها نه تنها یک نقطه کانونی جلب توجه می کنند، بلکه برای جذب طنین در اتاق نیز کار می کنند. آنها همچنین یک جایگزین عالی برای سقف کاذب هستند و به سقف طبیعی اجازه تنفس می دهند و در عین حال زیبایی شناسی جایگزینی را برای چشم ها فراهم می کنند.

 

 نورپردازی تصادفی

این سقف مستطیلی برجسته و دو رنگ از پانل های آکوستیک تشکیل شده است که به لطف تعداد زیادی شیارهای سقفی نورگیر، یک اثر نورپردازی تصادفی ایجاد می کند. با توجه به ویژگی های افزایش صدا پانل ها، آنها یک مزیت طبیعی نسبت به سقف های کاذب دارند که منحصراً در بخش زیبایی شناسی ارائه می شوند.

 

 

دو تا از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان سقف در جهان، نقاط قوت خود را برای ارائه بهترین‌ها در یک برند پیشرو در بازار ترکیب کرده‌اند.

 

راه حل های سقف کناف می تواند تنوع بیشتر و امکانات بی پایان را به مشتریان ارائه دهد. راه حل های ما که مبتکر در طراحی و عملکرد پایدار است، معماران، برنامه ریزان، توزیع کنندگان و پیمانکاران را قادر می سازد تا انتخاب بیشتر، الهام بیشتر و پشتیبانی بیشتری را تجربه کنند.

 

در نهایت، این مشتریان ما هستند که با استفاده از محصولات ما فضای عالی را ایجاد می کنند. با ورود به یک گفتگوی باز و ارائه حداکثر شفافیت، بهترین خدمات جهانی به مشتریان را با شرکای تماس شخصی ارائه می دهند که با پشتیبانی در محل، ابزارهای آنلاین کارآمد و فرآیندهای دیجیتال ارائه می‌کنیم. ما در تلاش هستیم تا به آنها الهام دهیم، ایده هایی ارائه دهیم و ایده های هیجان انگیز آنها را به  واقعیت بپیوندیم.