دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

معرفی تفنگ میخکوب کامرکس

فروش تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوب ابزاری است که هم توسط کارگران ساختمانی و هم در خانه ها استفاده می شود و باعث می شود کار ساختمان سریعتر انجام شود، این افزایش بهره وری خطرات جدیدی برای آسیب ایجاد کرده است. دانستن خطرات تفنگ میخکوب و چگونگی استفاده ایمن تر از آنها می تواند از آسیب دیدگی در محل کار یا پروژه شما جلوگیری کند. می توان از این صدمات جلوگیری کرد و تعداد بیشتری از پیمانکاران در حال ایجاد تغییراتی برای بهبود ایمنی تفنگ میخکوب کامرکس هستند.
تفنگ های میخکوب قدرتمند، کارایی آسان و بهره وری را برای انجام کارهای میخ تقویت می کند.
تفنگ میخکوب کامرکس برند تایوانی است که در تولید ابزارهای این چنینی قدرتمند می باشد و محصولاتش دارای کیفیت درجه یک است. محصولات چینی مشابه زیادی در بازار وجود دارد اما به هیچ عنوان با برند کامرکس نمی توانند رقابتی داشته باشند. این برند دارای کیفیت شناخته شده است و اکثر کسانی که به صورت تخصصی از این ابزار استفاده می کنند بدون شک یکی از همین مارک را دارند.

اگر می خواهید تفنگ میخکوب شما طول عمر بیشتری داشته باشد لازم است تا نکاتی را رعایت کنید:

• ابتدا اهرم گلن گدن را کمی بالا نگه داشته با انگشت دست، از جای خود آزاد کرده و کله گی دستگاه را در جهت خلاف عقربه های ساعت چرخانده تا قسمت جلوئی دستگاه باز شود.
• حالا شما میتوانید قطعات داخلی دستگارا خارج کنید مانند پیستون گاه , ضربه گیر , فنر ضریه گیر و هادی میخ و قطعاتی ک قابل تعویض هستنئ عوض نمود و قطعات قابل سرویس را با استفاده از فرچه و دسمال داخله جعبه تمیز کنید
• میتوانید جهت فرجه کشی آسان تر از اسپری های تمیز کننده داخل کیف دستگاه میخکوب استفاده کنید.
• لطفا به هیچ عنوان از بنزین و گازوئیل و روغم گیریکس و غیره ……. جهت تمیز کردن و روانکاری دستگاه استفاده نکنید. و همیشه بعد از تمیز نمودن دستگاه با دستمال داخل کیف خشک کنید.
• لطفا جهت امتحان و تست نمودن دستگاه میخکوب هیلتی به هیچ عنوان دستگاه را بر روی دست خود قرار ندهید.
• برای آن که دستگاه شما طول عمر بیشتری داشته باشد مواظب باشید تا از بلندی به هیچ عنوان نیفتد.

 

فروش تفنگ میخکوب comrex

 

از تفنگ میخکوب کامرکس برای متصل کردن آهن به آهن و بتن به آهن استفاده می شود. در داخل این تفنگ میخ و چاشنی قرار می گیرد و با انفجار چاشنی تفنک عمل می کند و دو جسم مورد نظر را به هم متصل می کند. در چند سال گذشته استفاده از تفنگ میخکوب کامرکس به طرز چشمگیری افزایش یافته است تفنگ های میخکوب از پیستونی استفاده می كنند كه با سرعتی زیاد روی سر میخ هدایت می شود. اینها به صورت نواری در یک جعبه نگهداری می شوند. در تولید و نصب عرش فولادی این محصول بسیار کاربرد دارد. نوع کاربری هوای فشرده متداول است.
تفنگ میخکوب کامرکس برای آهن و بتن ساخته شده است و در صنعت عرش فولادی و کارهایی که با بتن و آهن سروکار دارند بسیار کاربردی می باشد. این محصول با ارزش در ساختمان سازی نیز دارای محبوبیت بالایی است و در ساختمان ها بسیار از آن استفاده می شود.
در هنگام استفاده از تفنگ میخ، همیشه این خطر وجود دارد که باید تمام جوانب و خطرات را بررسی کنید
تفنگ میخکوب همچنین می توانند سطح سر و صدای بالایی را ایجاد کنند، به ویژه هنگامی که در پیکربندی دستگاه استفاده می شود، به عنوان مثال هنگام نصب عرش فولادی.
با این وجود، در صورت ساختن محوطه در اطراف دستگاه، می توانید میزان نویز را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.
کارگران باید قبل از کار با تفنگ میخکوب آموزش ببینند. سطح نظارت ارائه شده باید متناسب با سن، تجربه، توانایی و نگرش هر کارگر باشد. هرگونه حادثه و یا حوادث نزدیک باید توسط مدیریت بررسی شود تا دریابید که چرا و چگونه این حادثه رخ داده است. سپس باید اقدامات لازم صورت گیرد تا از تکرار آن جلوگیری شود.

میخکوب های کمپرسی

کمپرسورهای هوا دارای یک موتور هستند که هوا را به داخل مخزن ذخیره می کند. بسته به نوع کمپرسور، کاربر ابزار (های) خود را از طریق تفنگ هوا به کمپرسور وصل می کند. هر وقت کاربر ابزار پنوماتیک خود را فشار می دهد، هوا در مخزن ذخیره سازی از طریق تفنگ هوا آزاد می شود و این ابزار را فعال می کند. موتور مخزن را از بین می برد و موتور مخزن را فشار می دهد. برای برخی از کمپرسورها یک مخزن انبساط نیز موجود است.
کمپرسورهای تک مرحله ای دارای موتورهای یک پیستونی هستند که هوا را برای مصرف در مخزن ذخیره می کنند. با کم شدن کمپرسور، هوا را مجدداً پر می کند تا موتور دوباره پر شود. این کمپرسورها معمولاً برای کارگاه های کوچک ، گاراژهای مسکونی یا برنامه های DIY مفید هستند. از آنجا که به طور معمول از نظر اندازه کوچکتر هستند، برای پروژه های نوسازی و بازسازی ، جایی که ممکن است فضای محدود نیز مفید باشد، مناسب هستند.