دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

معرفی میخ و چاشنی ردهیت

فروشگاه دکتر هیلتی

از زمان های گذشته تا به امروز از میخ استفاده های زیادی می شده و کاربردهای زیادی در ساخت و تولید داشته است. میخ ها انواع مختلفی دارند و شباهت زیادی به پیچ دارند اما لازم است در اینجا تفاوت میان میخ و پیچ را بیان کنم. این یکی از متداول ترین سؤالات در صنعت ما است. کدام برنامه ها باید از پیچ استفاده کنند و کدام یک باید از میخ استفاده کند؟
پیچ هایی برای نگه داشتن قدرتمند و میخ ها برای استحکام برشی.

پیچ ها

پیچ ها (بیشتر اوقات) به سوراخ از پیش حفره شده احتیاج دارند و اغلب می توانند موضوعات مخصوص به خود را به موادی که برای آنها استفاده می شود برش دهند. پیچ های عرشه استثنایی مهندسی شده اند تا دو تخته چوب را به طور محکم و کارآمد در کنار هم نگه دارند.

میخ ها

میخ ها اتصال دهنده هایی با سر صاف ، ساق صاف و نقطه تیز هستند. میخ ها توسط چکش به داخل مواد هدایت می شوند تا آنها را در کنار هم نگه دارند. آنها می توانند سریعتر نصب شوند و ارزانتر از پیچ هستند.
بنابراین هنگام مقایسه میخ ها با پیچ ها باید چند فاکتور را در نظر بگیریم. قدرت گرفتن و مقاومت برشی مهمترین آنهاست.

کدام یک بهتر است؟

در بسیاری از برنامه هایی که نیرو به صورت عمودی در طول نصب قرار می گیرد، پیچ انتخاب بهتری است، اما در مواقعی که نیرو در مجاورت نصب قرار می گیردس، میخ انتخاب مناسبی است.
ساده ترین راه برای بستن دو تکه چوب در کنار هم میخ ها است. آنها در شکل ها ، اندازه ها و فلزات مختلفی تولید می شوند تا تقریباً هر کار اتصال را انجام دهند. معمولاً میخ ها از جنس استیل ساخته شده اند، اما انواع دیگر – آلومینیوم، برنج، نیکل، برنز، مس و فولاد ضدزنگ – برای استفاده در صورت وقوع خوردگی در دسترس هستند. علاوه بر این، میخ ها با روکش – گالوانیزه ، مخلوط یا سیمانی – برای جلوگیری از زنگ زدگی و افزایش قدرت نگه داشتن آنها ساخته می شوند.
میخهای کوتاهتر از 1 اینچ ، برادری نامیده می شوند. میخ های بلندتر از 6 اینچ سنبله نامیده می شوند. طول میخ مهم است ، زیرا حداقل باید دو سوم میخ را به پایه یا مواد ضخیم تر هدایت کنید.
قسمتهای میخ عبارتند از: سر، ساق،نقطه و شیارهای جزئی که در ناحیه ساق قرار دارند در نزدیکی سر اکثرا (اما نه همه) قرار گرفته است.

میخ و چاشنی ردهیت

میخ های متداول

برای بیشتر کارهای ساخت و ساز متوسط تا سنگین مورد استفاده قرار می گیرد، این نوع میخ دارای سر ضخیمی است و می تواند به مواد سختی منتقل شود. میخ های متداول از سیم ساخته شده و به طول مناسب برش داده می شوند.

میخ Box
میخ های سبک تر و کوچکتر از قطر میخ های معمولی، میخ های جعبه ای برای ساخت نور و مصارف خانگی طراحی شده اند.

میخ های اتمام
میخ های پایان دار سبک تر از میخ های معمول هستند و یک سر کوچک دارند. آنها اغلب برای نصب تخته و برش هایی در جایی که نمی خواهید سر میخ نشان داده شود، استفاده می شود.

میخ های بام
معمولاً میخ های بام گالوانیزه دارای سر بسیار بزرگتری نسبت به میخ های معمول هستند. این به جلوگیری از آسیب رسیدن به آسفالت کمک می کند.

میخ های Drywall
میخ هایی که برای نصب دیواره های دیواری ساخته می شوند، اغلب حلقه می شوند و دارای یک سر متورم هستند.

میخ های سنگ تراشی
سه نوع میخ سنگ تراشی وجود دارد که برای استفاده با بلوک بتونی طراحی شده است: گرد ، مربع و فلوت. میخهای سنگ تراشی در جایی که مقاومت بالایی لازم باشد نباید استفاده شود. چسباندن به آجر، سنگ یا بتن آرمه باید با پیچ و مهره ساخته شود.

میخ کفپوش اسپیرال
میخ های کفپوش مارپیچ دارای یک شافت مارپیچ بوده و به طور سنتی برای میخ سازی زیرزمین ها مورد استفاده قرار می گیرند. تفنگ میخکوب و میخ های مخصوص طراحی شده مورد استفاده در آنها ، این میخ ها را در بسیاری از کارهای ساختمانی امروزی استفاده می کنند.
میخ های سیمانی تقریباً اندازه و وزن میخ های جعبه ای دارند اما برای داشتن قدرت نگهدارنده اضافی با رزین روکش می شوند.

چکش
چکش فقط ممکن است رایج ترین ابزار تعمیر منازل باشد که توسط کمترین افراد برای انجام ساده مانند آویزان کردن تصویر روی دیوار استفاده می شود.

میخ و چاشنی رد هیت

ردهیت یکی ار معتبرترین شرکت های تولید میخ و چاشنی است که مشتریان بسیاری نیز دارد. این برند توانسته تا مشتریانی را که توانایی خرید هیلتی را ندارند به خود جذب کند و بازار را در دست خود بگیرد.
البته که میخ و چاشنی رد هیت دارای کیفیت های گوناگونی می باشد و بسته به قیمت کیفیت های مختلفی را نیز دارد.
توجه داشته باشید که در چاشنی های 100 تایی ممکن است 6 تا از آنها به درستی عمل نکند که این عمری طبیعی است.
برای تشخیص اصلی بودن این محصول توجه داشته باشید که در پشت آن کلمه H حک شده و در قسمت های دیگر آن هیچ کلمه ای وجود ندارد. از ویژگی های بارز این محصول به واکنش ارتجاعی در خم کردن محصول می توان اشاره کرد.
این محصول را می توانید در توام تفنگ های میخکوبی به راحتی استفاده کنید. این محصول قابل استفاده در امور ساختمانی، صنعتی و کناف کاری می باشد.
قابلیت استثنایی این محصول سوراخکاری ورق 1 ال 5 میل متر می باشد.
میخ و چاشنی ها از جنس بتن ساخته شده اند. محتویات داخل جعبه محصول دارای 100 عدد میخ و 100 عدد چاشنی واشر دار می باشد.
یکی از نشانه های مهم کیفیت این محصول داشتن ضمانت و اصالت کالا است که شما می توانید در سایت ما این نشانه ها را دریافت کنید.