دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

عوامل موثر در قدرت تفنگ میخکوب

چگونه میخکوب را تست می کنیم

 

 

سریع‌ترین ، مرتب‌ترین و پر قدرت ترین راه برای چسباندن تزئینات چوبی، تفنگ میخ‌کوبی، پنوماتیک یا شارژی است. این ابزار میخ را شلیک می کند و سر بست را در یک عملیات زیر سطح فرو می برد. مزیت تفنگ‌های میخ‌کوبی بی‌سیم این است که بهترین ابزار برش موبایل هستند. برخلاف انواع پنوماتیکی، هیچ کمپرسوری در اتاق با شما وجود ندارد، و شما شلنگی ندارید که در امتداد ابزار قرار گرفته یا از آن آویزان باشد. می‌توانید ببینید که چرا نجارها و چوب‌کاران به این ابزارها روی آورده‌اند. آنها به راحتی و به سرعت تزئینات در و پنجره، نرده صندلی، قرنیز را میخکوب می کنند و بست های متفرقه را در پروژه های تعمیرات و مبلمان انجام می دهند.

 

تفاوت در میخکوب ها

 

انجام آزمایش های مختلف ما بر روی میخکوب های  برند براد تمرکز کردیم، ابزارهای برقی که میخ‌های گیج 18 را شلیک می‌کنند ، بست‌های بسیار نازکی دارند که دارای مزیت قدرت بست قوی هستند و در عین حال میخ‌هایی را آتش می‌زنند که به راحتی پنهان می‌شوند. این بست ها در طول های مختلف وجود دارند و به صورت نوارهایی به فروش می رسند که در مجله میخکوبی قرار می گیرند. عرض نوار طول هر نوار (مثلاً 2 اینچ) است و طول نوار برابر با تعداد بست ها است. یک جعبه از این بست ها ممکن است از چند صد تا چند هزار بست باشد.

میخکوب های شارژی و پنوماتیکی

 

میخکوب های شارژی و پنوماتیکی که بست‌های ضخیم‌تر (15 و 16 گیج) را شلیک می‌کنند، میخ‌کن‌های نهایی هستند. این تفنگ‌های میخ‌کوبی سنگین‌تر برای چسباندن قطعات ضخیم تریم چوب نرم و چوب‌های سخت، به‌ویژه قالب‌های تاج ترجیح داده می‌شوند. انواع میخکوب ها تحت عنوان ابزار برقی تفنگ های میخکوبی قرار می گیرند که شامل میخکوب های برند براد، میخکوب های پایانی، میخکوب های کویل (برای اتصال سقف و سایدینگ)، میخ های قاب بندی (برای چسباندن قطعات چوب قاب چوبی به یکدیگر)، میخکوب های پین بدون سر می باشد. (برای کارهای بسیار ظریف)، و میخکوب های بتنی (برای چسباندن چوب به بتن).

 

میخکوب ‌های براد گیج 18 را برای این واقعیت ساده آزمایش کردیم که این ابزارها سبک هستند، کار با آن‌ها آسان است، و قدرت بست عالی را برای تزئینات قرنیز، تزئینات در، تزئینات پنجره، قالب‌گیری کفش، و تاج کوچک ارائه می‌دهند. با این حال، برای چسباندن قالب‌های تاج سنگین یا مجموعه‌های قالب‌گیری داخلی، از یک میخ‌کوب استفاده کنید.

 

بهترین و پرقدرت ترین میخکوب ها

 

بهترین اسلحه های ناخن بی سیم

بهترین کلی: Metabo-HPT NT1850DF

قدرتمندترین: میلواکی 2746-21CT

قابل اطمینان ترین: DeWalt DCN680D1

بیشترین بهبود یافته: Craftsman CMCN616C1

بهترین ارزش: Ryobi P320

بهترین در فضاهای تنگ: Makita XNB02RJ

 

 

 

چگونه میخکوب را تست می کنیم

 

هر تفنگ میخکوبی موجود در این لیست توسط تیم ویراستاران آزمایشی ما به طور کامل مورد بررسی، ارزیابی و استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، نظرات کاربران را بررسی می کنیم و با مدیران محصول و طراحان صحبت می کنیم.

 

هنگامی که مجموعه ای از تفنگ های میخکوبی خود را برای آزمایش داشتیم، می خواستیم مطمئن شویم که پروتکل ما سخت تر از آن چیزی است که این اسلحه ها معمولاً در یک روز کاری با آن مواجه می شوند. به عنوان مثال، هنگام آزمایش قابلیت فرو رفتن میخ، ما به آرامی و روش به بلوط قرمز شلیک کردیم، هر دو ضخامت 3⁄4 اینچ و ضخامت 1.5 اینچ. وقتی طول میخ را افزایش دادیم، بلوط را دوبرابر کردیم تا تفنگ به بلوط 1.5 اینچ یا 3 اینچ ضخامت شلیک کند (برای اطمینان از اینکه اسلحه‌هایی که برای میخ‌های بلندتر طراحی شده‌اند می‌توانند واقعاً وقتی بست می‌توانند بست را فرو بریزند. بیشتر از 2 اینچ).

 

برای شبیه سازی آتش سریع، نوارهایی از مواد مختلف مانند کاج سفید، کاج رادیاتا، تخته سه لا توس و صنوبر و MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط) آماده کردیم. در این موارد، ما بیشتر نگران دقت و سرعت ابزار بودیم تا قدرت خام آن. با این حال، صرفاً برای ایمن بودن، هر زمان که آزمایشی را شبیه سازی کردیم، مواد آزمایشی خود را (چه به صورت یک لایه یا به صورت ساندویچی از مواد مختلف) روی صنوبر داگلاس قرار دادیم. و مواد قاب سخت به این ترتیب، می‌توانیم مطمئن باشیم که میخ‌کن نه تنها می‌تواند از طریق مواد آزمایشی در جلوی دیوار، بلکه همچنین قاب‌بندی در خود دیوار را شلیک کند.

 

 

نحوه انجام و نکات سریع در نحوه استفاده از میخکوب ها

 

 

هر پروژه نجاری با رعایت نکاتی در مورد استفاده از بهترین ابزار برقی برای بسیاری از کارهای چوبی برای بهبود کار ضروری است .

نحوه استفاده صحیح (و ایمن) از تفنگ میخکوب

 

این که آیا به دنبال اضافه کردن shiplap، نصب تزئینات، یا پرداختن به یکی از صدها پروژه نجاری دیگر هستید، یک تفنگ میخ (همچنین “میخکوب” نیز نامیده می شود) پروژه را سرعت می بخشد و ثبات میخ را بهبود می بخشد. ما نقش چکش و میخ را کم اهمیت نمی‌دانیم، اما هر چه زودتر بتوانید پروژه‌ای را کامل کنید، زودتر می‌توانید به پروژه بعدی بروید، یا از استراحت کمی برای تفریح ​​و آرامش لذت ببرید.

نحوه انجام و نکات سریع در نحوه استفاده از میخکوب ها

 

اسلحه های میخکوبی با برق، هوای فشرده یا گاز قابل احتراق کار می کنند و مانند بسیاری از ابزارهای برقی دیگر، در صورت استفاده نادرست می توانند خطرناک باشند. اگر با این نوع ابزار تازه کار هستید، به خواندن ادامه دهید تا نحوه استفاده ایمن و صحیح از تفنگ میخکوبی را بیابید.

 

قطعات تفنگ میخکوب و نحوه استفاده از تفنگ میخکوبی

 

برای اینکه یک تفنگ میخکوبی به درستی و ایمن کار کند، قطعات متحرک زیادی دارد. در زیر راهنمای برخی از قطعات تفنگ میخکوبی و عملکرد آنها آورده شده است.

 

بینی:   این جایی است که میخ از تفنگ به بیرون شلیک می کند. اکثر تفنگ های میخکوبی دارای مکانیسم های ایمنی بر روی بینی خود هستند که از شلیک تفنگ جلوگیری می کند مگر اینکه دماغه روی سطحی فشار داده شود.

مجله:  قسمتی از تفنگ میخکوبی است که میخ ها را نگه می دارد و تغذیه می کند. دارای یک ضامن فنری در پایین برای باز کردن ژورنال است.

ماشه:  این یک سوئیچ فعال با انگشت است که میخ ها را شلیک می کند. در بیشتر موارد، ماشه تنها در صورتی عمل می کند که سوئیچ دماغه فشار داده شود.

اتصالات هوا: این اتصال درگاهی است که در پایین دسته قرار دارد و کاربر شیلنگ هوا را در آن وصل می کند.

درگاه اگزوز: جایی که هر بار که میخ را شلیک می کند، هوا از تفنگ میخ خارج می شود.

 

قطعات تفنگ میخکوب و نحوه استفاده از تفنگ میخکوبی

مانند بسیاری از ابزارها، تفنگ های میخکوبی نیز در انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام کار خاصی را انجام می دهند. این ابزارها از نظر اندازه، قدرت و حتی نوع بست هایی که شلیک می کنند متفاوت هستند، بنابراین مطمئن شوید که برای کار مورد نظر مناسب را انتخاب کنید.