دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

معرفی پیچ گوشتی برقی ماکیتا

معرفی پیچ گوشتی برقی ماکیتا

یکی از ابزارآلات بسیار کاربردی، پیچ گوشتی ها می باشند. همانطور که می دانید از پیچ گوشتی ها برای باز و بسته کردن انواع اتصالات استفاده می شود. باز و بسته کردن پیچ های مختلف با پیچ گوشتی های دستی کاری زمان بر و طاقت فرسا است. به همین دلیل پیچ گوشتی های برقی تولید و به بازار ارائه شده اند. با استفاده از پیچ گوشتی برقی و تهیه انواع سری های مختلف می توانید در زمان کوتاه انواع مختلف پیچ را باز و بسته کنید.

پیچ‌گوشتی‌های الکتریکی موجود در بازار توسط شرکت‌ها و با برندهای مختلفی در دو نوع پیچ گوشتی های برقی یا پیچ گوشتی های شارژی طراحی، تولید و عرضه‌ شده‌اند. پیچ گوشتی برقی با قابلیت چرخش به دو سمت چپ و راست توانایی منحصر به فردی در ارائه خدمات به استادکاران را دارا است. با ورود پیچ گوشتی برقی به صنایع مختلف، بسیاری از شرکت‌ ها شروع به تولید این ابزار مفید کردند که می‌توان در میان آنها از شرکت‌ هایی مانند هیوندای، ای تی پرو، آاگ، متابو، توسن، رونیکس، اینکو، نک، ماکیتا و دیوالت وبرند معتبر ماکیتا را نام برد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی پیچ گوشتی های برقی ماکیتا بپردازیم.

پیچ گوشتی برقی ماکیتا

همانطور که گفتیم، نوع ابزار انتخابی کمک بسیار زیادی به سرعت عمل شما در باز کردن یا بستن پیچ‌ها و مهره‌ها با سری‌های مختلف می‌کند. همچنین انتخاب پیچ گوشتی های برقی موجب صرفه جویی در انرژی و وقت شما خواهد شد.

یکی از برند های معتبر و معروف در زمینه ی تولید پیچ گوشتی های برقی وابزارآلات شرکت ماکیتا می باشد. شرکت ماکیتا (Makita) مدل‌ها و گونه‌های مختلفی از پیچ‌گوشتی‌های برقی یا شارژی را تولید کرده است که این محصولات تولیدی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت ماکیتا با سابقه‌ ای طولانی در خصوص طراحی و تولید ابزارهای مختلف، محصولات خود را با کیفیتی مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت در اصل ملیتی آسیایی شرقی دارد اما هم‌اکنون با سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف به یک تولیدکننده‌ی چندملیتی مبدل شده است.

پیچ گوشتی های برقی برند ماکیتا معمولا با برق شهری کار می‌کند و همچنین از آن ها می توان به عنوان دریل هم استفاده نمود. شرکت ماکیتا همچنین محصولات خود را به‌صورت ارگونومیک و با ابعادی بسیار مناسب تولید می‌کند. وزن پیچ گوشتی های برقی ماکیتا معمولا زیر یک کیلوگرم است.

نکات مهم در رابطه با پیچ گوشتی های برقی ماکیتا

  • برای استفاده از پیچ گوشتی های برقی ماکیتا و برای کار مداوم و جابجایی پیچ گوشتی ماکیتا،حتما باید وزن پیچ گوشتی برقی را مد نظر گرفت.
  • پیچ گوشتی های برقی دارای کليدهای با کيفيت می باشند
  • محصولات این برند به علت متریال با کیفیتی که دارند، دارای طول عمر بالایی می باشند.
  • نوع گيربکس‌ خاص به کاررفته در پیچ گوشتی های برقی ماکیتا موجب توان و قدرت این پیچ گوشتی ها برای باز و بسته کردن انواع اتصالات می باشد.
  • تمامی پيچ گوشتی های برقی ماکیتا قابليت چرخش به دو جهت چپ و راست را دارد.
  • محصولات ماکیتا ساخت کشور صنعتی ژاپن می باشد.
  • اکثر محصولات این برند از برق شهری تغذیه می کنند.
  • قابلیت تنظیم سرعت کار پیچ گوشتی در پیچ گوشتی های برقی برند ماکیتا
  • ایمنی بسیار بالا در حین کار با پیچ گوشتی های برند ماکیتا
  • امکان کار آسان با پیچ گوشتی های برقی برند ماکیتا
  • دارای قدرت بالا و وزن بسیار سبک زیر یک کیلوگرم
  • داشتن گشتاور فوق ‌العاده بالا و عالی برابر با 100 نیوتن متر
  • همراه داشتن کابل مقاوم و دارای استانداردهای لازم به طول 2/5 متر
  • توانایی ایجاد 3600 دور در واحد دقیقه برای چرخش ابزارگیر پیچ گوشتی برقی
  • دارای برگه ضمانت معتبر به مدت 12 ماه از طرف شرکت
    نکات مهم در رابطه با پیچ گوشتی های برقی ماکیتا

موارد کاربرد پیچ گوشتی های برقی ماکیتا

  1. باز کردن درب کابینت
  2. تعویض کاور پریز برق
  3. باز کردن کاور باتری
  4. آویزان کردن قاب عکس
  5. مبلمان سازی
  6. تعمیرات جزئی

نکات مهم استفاده از پیچ گوشتی های برقی ماکیتا

  1. توجه داشته باشید که در هنگام شروع کار با دستگاه پیچ گوشتی برقی ماکیتا در ابتدا از سرعت و گشتاور پایین شروع کنید و پس از گذشت مدت زمانی به تدریج سرعت پیچ گوشتی برقی را افزایش دهید. این کار به محافظت از سطح کار کمک می کند.
  2. برای انتخاب پیچ گوشتی برقی کاربردی علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره شد، بهتر است مدل هایی از برند ماکیتا را انتخاب کنید که از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار می باشند.
  3. توجه داشته باشید از ریختن روغن و آب در درون دستگاه پیچ گوشتی برقی ماکیتا جدا خودداری نمایید.

نکات مهم استفاده از پیچ گوشتی های برقی ماکیتا