دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

پیچ سازه به سازه چیست؟

"پیچ سازه به سازه چیست؟

انواع پیچ این روزها در اجرای بخش‌ های مختلف دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارند. استفاده از پیچ مناسب اجازه می‌ دهد تا سازه‌ ها و بخش‌ های مختلف را به راحتی به یکدیگر متصل کنیم. اما باید در نظر داشته باشید که برای بخش‌ های مختلف کار دکوراسیون داخلی از پیچ‌ های متفاوتی استفاده می‌ شود که باید برای بکارگیری آن ها، آشنایی مختصری با این محصولات به دست آورید. در ادامه این مطلب از فروشگاه دکتر هیلتی قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که “پیچ سازه به سازه چیست؟” و توضیحاتی را در خصوص این نمونه از پیچ کناف با شما در میان بگذاریم.

کاربرد پیچ کناف و انواع آن

معرفی انواع پیچ کناف

برای درک بهتر وظیفه و عملکرد پیچ سازه به سازه باید ابتدا آشنایی مختصری با انواع پیچ کناف آشنا شوید. منظور ما از پیچ کناف انواع پیچ مورد استفاده برای اتصال پانل، سازه، شاسی و… می‌ باشد. استفاده از پیچ مناسب برای کناف کاری اجازه می‌ دهد تا بتوانید با اطمینان و سرعت بیشتری روند اتصالات مورد نظر خود را انجام دهید. پیچ کناف یکی از انواع پیچ پانل محسوب می‌ شود که با استفاده از آن می‌ توانید صفحات گچی کناف را به سازه‌ های فولادی یا گچی متصل کنید. استفاده از ترکیبات فسفات سیاه برای پیچ سازه یا پیچ کناف باعث شده تا این محصولات از استقامت و کارایی مناسبی برخوردار باشند. تولید این پیچ‌ ها در اندازه‌ های مختلف اجازه می‌ دهد تا در شرایط متفاوت بتوانید از گزینه ای متناسب با نیاز خود استفاده کنید. پیچ کناف دارای انواع مختلف است که در ادامه نگاهی اجمالی به آن می‌ اندازیم.

معرفی انواع پیچ کناف

  • پیچ سازه به سازه سرمته دار
  • پیچ اتصال سازه به سازه کناف
  • پیچ اتصال پنل به سازه کناف

البته گفتنی است که علاوه بر این پیچ ها، از محصولات دیگری برای انجام اتصالات استفاده می‌ شود که مهمترین آنها میخ مهار فولادی سقفی و بولت پروانه ای برای یک لایه پنل می‌ باشد و در شرایط خاص کاربرد دارند.

ابعاد پیچ سازه به سازه

یکی از موارد بسیار مهمی که در زمان خرید پیچ سازه یا سایر انواع پیچ کناف باید در نظر بگیرید، ابعاد این محصولات است. قطر پیچ و طول آن می‌ توانند کاربری نهایی پیچ را برای ما مشخص کنند. انواع پیچ پانل مورد استفاده در کناف کاری دارای سایز‌های 25، 35، 45، و 50 میلیمتر هستند. از نظر ابعاد نیز این محصولات معمولا با ضخامت هایی که از 0.7 میلیمتر به بازار عرضه و با نام TN نیز شناسایی می‌ شوند. همچنین نمونه دیگری از پیچ‌ ها که با علامت اختصاری TB شناخته می‌ شوند و برای اتصال صفحات یا سازه‌ های مختلف که ضخامت آنها بین 0.7 و 2.25 میلیمتر است کاربرد دارند.

جنس پیچ سازه به سازه

جنس پیچ سازه به سازه

جنس مواد اولیه استفاده شده برای تولید پیچ سازه به سازه اهمیت فراوانی برای ما دارد و بسیاری از ویژگی‌ های فیزیکی پیچ در زمان کار را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. استفاده از فولاد نرم در مراحل اولیه این امکان را ما می‌ دهد که بتوانیم به بهترین شکل پیچ مورد نظر خود را شکل دهیم. همچنین می‌ توان در مراحل پایانی این نمونه از فولاد را تحت عملیات حرارتی قرار داد تا ویژگی‌ های فیزیکی متناسب با نیاز ما را به دست بیاورد. روند تولید این محصولات نیز اهمیت بالایی دارد؛ بیشتر انواع پیچ کناف مانند پیچ سازه؛ با استفاده از سمبه تولید می‌ شوند. دستگاهی که روند این کار را انجام می‌ دهد کله زنی نام دارد که ابتدا شکل خام پیچ را در اختیار ما قرار می‌ دهد. در پایان نیز برای آماده کردن رزوه ها، قطعات مفتولی از روی پیچ خام بریده می‌ شوند.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت ها با فروشگاه دکتر هیلتی تماس بگیرید: 09120157689
09128945308

تولید کننده پیچ سازه به سازه

امروزه برندهای مختلفی از سراسر جهان اقدام به تولید انواع پیچ کناف، پیچ سازه و انواع پیچ پانل می‌ کنند که هر کدام از آنها ویژگی‌ های خاصی را در اختیار ما قرار خواهند داد. مورد مهمی که در این میان باید در نظر بگیرید، کارایی و عملکرد در زمان استفاده است. در زمان خرید کیفیت و قیمت دو پارامتر اصلی هستند که مشتریان به آنها توجه ویژه یا دارند. پس باید برای خرید سراغ برند هایی بروید که بتوانند این ویژگی‌ ها را در اختیار شما بگذارند. در ایران فروشندگان زیادی در زمینه فروش پیچ پانل، پیچ سازه به سازه و… فعالیت دارند که با برندهای مختلفی کار می‌ کنند. همین باعث می‌ شود تا تنوع گزینه‌ های پیش روی شما افزایش یابد و شاید همین موضوع باعث سردرگمی شما در زمان خرید شود.

تولید کننده پیچ سازه به سازه

بهترین برندهای تولید کننده پیچ سازه به سازه

برندهای تولید کننده پیچ پانل و پیچ سازه مختلفی در ایران فعالیت دارند؛ اما فقط برخی از آنها برای افراد فعال در عرصه دکوراسیون داخلی مورد اطمینان هستند. شناخت این برندها کمک می کند که در زمان خرید به راحتی سراغ محصول متناسب با کاربرد خود برویم و به این صورت بتوانیم از آن به راحتی استفاده کنیم. برند تایوانی MAX یکی از بهترین تولید کنندگان پیچ کناف و پیچ سازه است که محصولات خود را در بسته‌ های 1000 عددی به فروش می رساند. همین باعث شده تا از نظر قیمت این محصولات در رتبه مناسبی قرار بگیرند. این پیچ‌ ها از جنس فولاد مرغوب هستند و در زمان کار کیفیت و مقاومت خوبی از خود نشان می‌ دهند. شما می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه دکتر هیلتی قیمت دقیق و سایر خصوصیات این محصولات را پیدا کنید. همچنین متخصصین ما آماده ارائه مشاوره‌ های لازم برای انتخاب و خرید پیچ سازه به سازه هستند، پس همین الان با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

پیچ سازه به سازه چیست؟

پیچ سازه به سازه نوعی از پیچ کناف است که برای برقراری اتصال بین سازه‌ ها از آن استفاده می‌ شود.

جنس پیچ سازه چیست؟

برای تولید محصولات از فولاد نرم مرغوب استفاده می‌ کنند و بعد از تولید، برای این که ویژگی‌ های فیزیکی آن را بهبود ببخشند؛ آن را در معرض عملیات حرارتی قرار می‌ دهند.

چطور پیچ سازه به سازه را انتخاب کنیم؟

روند انتخاب بسته به ضخامت سازه‌ های مورد نظر و سایر پارامترهای مربوط به کناف کاری می‌ تواند متفاوت باشد. از همین رو بهتر است قبل از خرید راهنمایی‌ های لازم را دریافت کنید.

بهترین برند تولید کننده پیچ سازه به سازه کدام است؟

برندهای مختلفی در زمینه تولید و عرضه پیچ سازه به سازه فعالیت دارند، اما مشتریان ایرانی از کیفیت، کارایی و قیمت نهایی محصولات برند تایوانی Max رضایت داشته اند.