دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

فروش عمده میخ و چاشنی

برای پیدا کردن بهترین برند های با کیفیت و در حوزه میخ و چاشنی در ابتدا باید مشخص کنیم که از چه تفنگ میخکوبی می خواهیم استفاده کنیم بیشتر تفنگ های تک تیر زن موجود در بازار از برند های والتی و کامرکس است. فروش عمده میخ و چاشنی از برترین برند های معروف بازار است که در فروشگاه دکتر هیلتی می توانید مشاهده کنید.

یکی از اولین برندهای تولید کننده  میخ و چاشنی ساخت کشور چین ردهیت است. محصولات برند ردهیت سال های بسیاری انتخاب اول مصرف کنندگان سیستم میخکوبی بوده است. این محصول مناسب برای برای میخکوبی با تفنگ های با وزن سبک است. این سبک از میخ چاشنی در تقنگ های والتی و کامرکس بیشترمورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این محصول بتن برای اتصال صفحات فلزی و یا اتصال رابیس به مصالح سخت  به عنوان مثال برای بتن است. بسته بندی محصولات میخ و چاشنی دارای هولوگرام و به صورت 2 جفت و با تعداد 100 عددی است.

در حال حاضر از برند رد هیت بیش از چند نمونه کیفیتی و ظاهری وارد  بازار شده است. همین مسئله سبب شده تا با وارد شدن محصولات با کیفیتی پایین تر از این برند سبب خراب شدن نام برند ردهیت شود نمونه های میخ و چاشنی وارداتی از برند ردهیت دارای ویژگی های ظاهری متفاوتی هستند کیفیت بسته بندی آن ها و شکل ظاهری آن ها با برند ردهیت متفاوت است و از کیفیت مواد اولیه قابل قبولی برخوردار هستند.

 فروش عمده میخ و چاشنی

از میخ و چاشنی بیشتر برای اتصال ورق فلز به بتن با ضخامت 5 میلی‌متر استفاده می‌ شود و به طور کلی اتصال انواع سازه‌ ها و بخش‌ های مختلف دکوراسیون داخلی و نمای خارجی با این محصولات امکان پذیر است. عملکرد و کار تفنگ میخکوب به این صورت است که میخ و چاشنی را به صورت تکی یا خشابی درون آنها قرار می‌ گیرد و سپس با فشار دادن شاسی، چاشنی منفجر می‌ گردد. این چاشنی‌ ها در دو نوع هستند، به دو صورت باروتی و گازی تولید می‌ شوند فشار ایجاد شده از انفجار آنها باعث پرتاب میخ به بیرون و سوراخ کردن سطح مورد نظر شما خواهد شد. سرعت و قدرت پرتاب میخ بسته به نوع تفنگ و بیشتر از آن چاشنی مورد استفاده است. به طور کلی چاشنی‌ های قرمز و مشکی قدرت بسیار بالایی دارند و چاشنی‌ های خاکستری نسبت به بقیه قدرت کمتری برخوردار هستند. مورد دیگری که باید در خصوص کاربرد میخ و چاشنی به یاد داشته باشید این است که از آنها باید به همراه واشرهای فولادی استفاده کرد تا به این شکل بیشترین تاثیر را در زمینه اتصال ورق‌ ها، سازه‌ ها و… به بتن داشته باشند.

 کاربردهای میخ و چاشنی

استفاده از میخ و چاشنی برای اتصال انواع سطوح بتنی و فلزی استفاده می شود. پوشش هایی مانند: ایزولاسیون، تورهای فلزی، سقف کاذب کناف، گچبری ها، تایل گچی قابل استفاده هستند. مهمترین کاربرد این کالا در صنعت ساختمان سازی است. و با توجه به مناسب بودن قیمت این محصول استفاده از آنها  بسیارزیاد است.

کاربرد میخ و چاشنی به شرح زیراست:

  • کاربرد آن در ساخت دیوارهای کاذب و سقف کاذب است.
  • قابل استفاده در تولیدات انواع سیستم های برقی و مکانیکی است.
  • قابلیت انواع سازه های مختلف به صفحات بتنی با استفاده از میخ چاشنی صورت می گیرد.
  •  قابلیت نصب انواع ورق های فولادی
  • قابلیت نصب کردن پوشش های فلزی به بتن
  • قابلیت اتصال ورق فلز به بتن با ضخامت 5 میلی‌متر به بتن را دارا می باشد.
  • میخ چاشنی برای اتصال ورق فولادی به تیر آهن و متصل کردن ورق های فولادی به یکدیگراستفاده می‌شود. برای مهارکردن میخ های تفنگ میخکوب از واشرها استفاده می شود خوب است بدانید برای جلوگیری از تو رفتگی سطوح طراحی شده هم کاربرد دارد و به کارآمدی میخ و چاشنی به صورت کلی می افزاید.

 انتخاب میخ و چاشنی مناسب

اگر می خواهید میخ و چاشنی متناسب با کاربرد خود را پیدا کنید، باید ابتدا نوع کاربرد مورد نظر را مشخص کنید. و این امربستگی به متریال و مواد اولیه ای که قصد نصب آن به بتن را دارید می تواند داشته باشد،در ابتدا باید نوع میخ و چاشنی مورد نظر خود را پیدا کنید. و در مرحله بعدی انواع چاشنی‌ های موجود در بازار را با رنگ‌ های متفاوتی شناسایی کنید همانطور که بیان شد، هر رنگ نشان دهنده مقدار خاصی از قدرت انفجار و سرعت پرتاب میخ ها است. انواع میخ‌های قابل  استفاده در تفنگ میخکوب را می‌ توان به دو دسته زیر تقسیم کرد:

  • میخ رزوه شده: این نوع میخ دارای دو بخش هستند، بخش بالای این میخ کاملا صاف است و بخش پایینی آن دارای رزوه می باشد.
  • میخ نفوذی: این میخ‌ ها بیشترین کاربرد را برای اتصال دو سازه مختلف به یکدیگر دارد. استفاده از واشر به همراه این محصولات ضروری و الزامی است و باید بسته به نوع متریال از واشرهای فولادی یا پلاستیکی (برای متریال نرم تر) استفاده کنید.

برای اتصال  قطعات به سطوح بتی از میخ و چاشنی استفاده می شود، میخ چاشنی با استفاده از تفنگ میخکوب ، مخصوص میخ و چاشنی قابل استفاده است، میخ ها برای اینکه بتوانند از داخل تفنگ خارج شوند و به داخل سطح بروند نیاز به یک نیروی محرکه دارند که این نیرو توسط چاشنی تامین می شود. در واقع کار چاشنی این است که میخ ها را از داخل تفنگ به بیرون شلیک کند.میخ با استفاده از نیروی احتراق به دست آمده  توسط باروت شلیک می شود. یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید میخ چاشنی کیفیت محصولات و قیمت میخ چاشنی است.

 میخ و چاشنی فلز به بتن

برای اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی و حتی سطوح فلزی و فولادی، از انواع  و مدل خاصی از میخ و چاشنی و تفنگ های میخکوب استفاده می شود.

 میخ و چاشنی فلز به بتن

ویژگی های میخ و چاشنی

  •  میخ ها ساخته شده از بهترین متریال کربن استیل هستند که مطابق با استاندارد AISI 1060 قابلیت استفاده با چاشنی قرمز و مشکی می باشند این محصول شامل 100عدد میخ  100عدد چاشنی واشرهای فولادی است.
  • قابلیت نصب بر روی انواع پوشش های ایزولاسیون، تورهای فلزی، اتصالات موقت و دائمی در کارگاه ها، سیستم های برقی و مکانیکی، دیوار های سبک و در طراحی دکوراسیون داخلی، و همچنین نصب قسمت های مختلف برشی و ورق های فلزی در اجرای سقف های عرشه فولادی، کامپوزیت و کار های نصبی سبک که دارای بارهای استاتیکی هستند از مهمترین کاربرد های میخ و چاشنی محسوب می شود.

 تفنگ میخکوب چه قابلیتی دارد؟  

همان طور که بیان شد برای اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی، از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود. میخ به وسیله تفنگ میخکوب و از طریق نیروی احتراق باروت شلیک می گردد و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود.
در بسیاری از تولیدات استادکاران و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند روزانه نیاز بسیار زیادی به ابزار های مختلف برای کار کردن دارند از جمله ابزار های مهم و کاربردی تفنگ میخکوب است.در زمان قدیم افراد برای کار کردن انرژی و زمان زیادی را صرف می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با کمک تفنگ میخکوب کارها به سرعت انجام می شود. تفنگ های میخکوب کاربرد فراوانی دارند که معمولا بیشترین کاربردش برای اتصال میخ به اجسام و صفحات پلیتی است. تفنگ میخکوب را می توانید از نظر قدرت با هم مقایسه و دسته بندی کنید هر چقدر قدرت و توان یک میخکوب زیاد باشد در کارهای سخت  بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 کاربرد دستگاه میخکوب و میخ و چاشنی چیست؟

  •  قابلیت استفاده برای انواع اتصالات موقت و دائم در کارگاه های عمرانی و ساختمانی است.
  •  کاربرد بسیاری در انواع سیستم های برقی و مکانیکی دارند.
  • قابلیت اتصال پلیت ها و صفحات مختلف و سازه ها به بتن و تیرآهن را دارد.
  • قابل استفاده در نصب دیوارهای سبک و دکوراسیون داخلی یا به اصطلاح کناف است.
  •  برای نصب قسمت های مختلف برشی و انواع ورق های فلزی در سقف های عرشه فولادی و کامپوزیت قابل استفاده است.

درهنگام نصب سقف های عرشه فولادی بسیار مهم است که بلافاصله بعد از چیدمان ورق های فلزی،این ورق ها با فاصله حداکثر 45 سانتی به قسمت های فولادی و دیگر قسمت های تکیه گاهی میخ گردند.

 قیمت میخ و چاشنی

برای اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی،سطوح فلزی و فولادی، از انواع میخ و انواع مختلف چاشنی و تفنگ های میخکوب استفاده می شود، میخ  و چاشنی در واقع  مهم ترین ابزار برای اتصال به سازه های بتنی و فلزی در کیفیت مرغوب و استاندارد بالا با قیمت متفاوت عرضه می گردد برای اطلاع از قیمت میخ و چاشنی با همکاران ما در دکتر هیلتی تماس بگیرید.

                                                                                                                                                      فروش عمده میخ و چاشنی

به منظور اتصال ورق فولادی به تیرآهن و یا اتصال ورق های فولادی به یکدیگر از میخ و چاشنی استفاده می‌شود.برای خرید بهترین برندهای میخ چاشنی با قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

 فروش عمده میخ و چاشنی

 انواع مدل های میخ و چاشنی در فروشگاه دکتر هیلتی

  • میخ و چاشنی (22) آهن ردهیت
  • میخ و چاشنی 22 آهن مکس
  • میخ و چاشنی 32 آهن هاسل
  • میخ و چاشنی 32 بتن مکس
  • میخ و چاشنی 32 بتن هلزمک
  • میخ و چاشنی آهن 22 هاسل
  • میخ و چاشنی بتن 32 ردهیت

 

 معروف ترین برند های میخ و چاشنی در ایران

است. که قابل سفارش می باشد. HILTI معروف ترین و مشهور ترین برند در بازرگانی دکترهیلتی به نام برند

 فروش عمده میخ و چاشنی ردهیت   

یکی از بهترین برندها برند ردهیت است. کیفیت بسته بندی و کیفیت مواد اولیه قابل قبولی برخورداراست. این برند دارای طرفداران زیادی در کشور است و با توجه به این که قیمت مناسبی دارد بیشتر مورد استقبال عموم قرار گرفته است. این ابزار 22 میلیمتر آهن با چاشنی قرمز است که مخصوص میخکوب بتن می باشد، جهت استفاده و اتصال ورق های فلزی با ضخامت 5 میلیمتر به ورق های دیگر است.

فروش عمده میخ و چاشنی هاسل 

از نمونه برند های رقیب رد هیت که تنوع نسبتاً بیشتری از محصولات را وارد بازار کرده است را می توان برند هاسل نام برد،کیفیت خوب محصولات این برند برای فروشندگان و کسانی که استفاده می کنند این برند در زمینه میخ و چاشنی تک تیز زن  و میخ چاشنی خشابی فعالیت می کند.

این ابزار هم برای نصب سقف کاذب و اتصالات پلیت به بتن مناسب است و دارای کیفیت بالایی است، لازم به ذکر است با استفاده از چاشنی مشکی قدرت بیشتری برای اتصالات ایجاد می شود. آلیاژ با کفیت واستفاده شده درمیخ های هاسل از هرگونه شکستگی میخ و آسیب به درون سیلندر تفنگ میخکوب جلوگیری می کند.

فروش عمده میخ و چاشنی مکث

پیچ کناف مکث از بهترین نمونه های موجود در بازار به حساب می آید که انتخاب اول خیلی از کناف کاران است. در سال های اخیرکیفیت این محصول نسبت به نمونه های متفرقه در بازار بالا تر بوده و همانند دیگر محصولات این برند مصرف کنندگان این محصول از ان راضی هستند.

این ابزار زمانی پر کاربرد و مناسب است که می خواهید اتصالات موقت یا دائمی ایجاد کنید و یا برای طراحی و کار دکوراسیون داخلی بسیار پر کاربرد استن ، و لازم به ذکر است از این ابزار برای اتصال ورق های فولادی به تیر آهن استفاده می شود. طول این ابزار 22 میلیمتر است و عرض آن برابر 12 میلیمتر و قطر 1 میلی متر است ، ظاهر تمیز آن باعث شده است بیشتر از آن استفاده شود و با توجه به این مسئله خیلی مقاوم است .

فروش عمده میخ و چاشنی رد فیکس   

محصولات برند ردفیکس از سال 1397 وارد بازار ابزارایران شده است. محصولات این برند از لحاظ شکل بسته بندی تفاوتی با برند رد هیت ندارد. محصولات این برند در همه ماه های سال در بازار عرضه نمی شود و یکی از نقاط منفی این برند را نبود همیشگی محصول است.

 لوازم یدکی تفنگ میخکوب   

قطعه یدکی تفنگ میخکوب های تایوانی و اروپایی مانند: برند هیلتی و اسپیت می باشند. میخکوب یکی از لوازم کاربردی برای امور فنی مختلف مانند: اتصالات ساختمانی، اتصالات بتنی و… می باشد. مشخصات این محصول را درسایت فروشگاه دکتر هیلتی مشاهده کنید. در فروشگاه ما همه قطعات تفنگ های میخکوب را که در بازار ایران را تولید می شود را مشاهده و ثبت سفارش کنید. تمامی محصولات موجود در فروشگاه دکترهیلتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا را دارا می باشند.

تفنگ های میخکوبی از قطعات مکانیکی در سایز های مختلف و متنوعی تشکیل شده اند. این قطعات در کنار یکدیگر کار انفجار چاشنی و جلو رفتن میخ فولادی واشر دار را انجامک می دهد. سرویس کردن و بررسی به موقع تفنگ های میخکوبی از مهم ترین نکات برای افزایش طول عمر دستگاه است. هنگامی که به طور منظم دستگاه سرویس و یا نظافت نشود ، قطعات پست سر هم به مشکل بر میخورند. با سرویس منظم می توانند به راحتی قطعات کوچک و کم قیمت میخکوب مانند: ضربه گیر،فنر ضربه گیر، سمبه را تعویض کنید. هنگامی که این قطعات در زمان سرویس تعویض نگردد، به دیگر قطعات مهم و گران قیمت مانند: هادی میخ، پیستو گائد و یا سیلندر آسیب می زنند.

ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی با یکدیگر چه کاربردی دارند؟

به منظور اتصال قسمت های متنوع سطوح بتنی و آهنی از تفنگ های میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می گردد همان گونه که در ابتدا بیان شد میخ  با کمک تفنگ میخکوب با احتراق باروت شلیک می گردد و در سطح های بتنی و فلزی فرو می رود و د رنهایت اتصال را ایجاد می کند.

بهترین تفنگ میخکوب:

تفنگ میخکوبی ابزار برقی مناسبی است که تلاش دستی مورد نیاز برای انجام کارهایی مانند قاب بندی خانه، چسباندن سقف جدید یا نصب تخته قرنیز را کاهش می دهد. بعضی از بهترین تفنگ‌های میخکوب موجود را به شما معرفی می‌ نماییم تا به شما در انتخاب دستگاه و برند با کیفیت برای کارهایتان کمک کند. این محصول در بازرگانی دکتر هیلتی  با کیفیت بالا قابل سفارش می باشد.

تفنگ میخکوبی یک دستگاه برقی به حساب می آید که می تواند قسمت های مختلف چوبی را محکم نماید یا قالب تاج را بسته نگه دارد. تفنگ های میخکوبی در مدل های مختلفی و متنوعی ارائه می شوند و قابل استفاده در کارهای مختلف از جمله تعمیرسقف و نصب کفپوش جدید، استفاده می گردند.

ظرفیت میخکوب ها:

قبل ازانتخاب و خرید یک تفنگ میخکوبی، ظرفیت میخ  های آن را در نظر بگیرید، این کار به تعداد میخ هایی که تفنگ می تواند نگه داری کند بستگی دارد .

قیمت میخ و چاشنی:

در بازرگانی دکتر هیلتی انواع مختلفی از میخ و چاشنی وجود دارد ، که قیمت های مناسبی هم برخوردار هستند: مانند میخ و چاشنی آهن که دارای تخفیفات زیادی هستند شما می توانید با خیالی راحت ثبت سفارش کنید و خوب است بدانید محصولات علاوه بر قیمتی مناسب کیفیت بالایی هم دارند و چاشنی های آنها دارای مقاومت بسیاری هستند هر بسته بندی دارای 100 عدد میخ می باشد.

بازرگانی دکتر هیلتی محصولات را به صورت دقیق بررسی می کند با استفاده از یک فرآیند تحقیقاتی فشرده و ساعت ها بررسی بهترین مدل های موجود در سایت ارائه می دهیم. برای اینکه یک محصول بتواند در لیست برترین‌های ما قرار بگیرد، باید رکورد فروش خوبی در کشور داشته باشد، نظرات مثبت مشتری را به طور مداوم داشته باشد، و ویژگی‌های منحصر به ‌فردی را در کنار سایر عوامل ارائه دهد. پس از دریافت نظرات، تحقیقات بیشتری انجام می‌دهیم و گاهی اوقات آزمایش‌های حضوری انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات با استانداردهای ما مطابقت دارند.