دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

معرفی محصولات فلکس (flex)

معرفی محصولات فلکس (flex)

Flex

Flex یکی از برند های معروف در زمینه تولید ابزارآلات نجاری، صنعتی و ساختمانی بوده که با تلاش چندین ساله ی خود توانسته است محمصولاتی با استاندارد های تایید شده را به بازار ارائه دهد.

معرفی شرکت فلکس

هرمان اکرمن و هرمان شیمیت یک شرکت در اشتوتگارت-بد کانستات برای تولید و فروش اختراع جدید خود راه اندازی نمودند: دستگاه سنباده MS 6، دارای یک موتور الکتریکی بود که شفت انعطاف پذیر داشت.

این ویژگی الهام بخش نام تجاری FLEX است. و این است تاریخچه نام تجاری امروز این شرکت و تبدیل شده است به یک فعل که بخشی جدایی ناپذیر از واژگان روزمره آلمانی است. آن همان کلمه flexen می باشد که به معنی انعطاف پذیر است.

کیفیت محصولات شرکت Flex

Flex با بهره گیری از تکنولوژی رو دنیا و دارا بودن تیم مهندسی خود توانسته است با کیفیت ترین ابزارآلات برش خورد را به بازار ارائه دهد. لازم به ذکر است، اگر به دنبال خریدی مناسب برای کارگاه خود هستید، ابزارآلات برش فلکس بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد و همچنین قیمت محصولات شرکت Flex آلمان نسبت به کیفیت مذکور بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت محصولات شرکت Flex آلمان

این شرکت به دلیل رنج گسترده ای از محصولات و لوازم کارگاهی و صنعتی صنایع چوب دارای طیف مختلفی از قیمت ها می باشد لذا برای استعلام آخرین قیمت محصولات این شرکت می توانید با ما تماس بگیرید و از سراسر کشور سفارش خود را ثبت کنید.