دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی

تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی

تفنگ میخکوب یکی از محصولاتی است توانسته جای خود را در عرصه‌ های مختلفی مانند کارگاه‌ های تولیدی، اجرای دکوراسیون، فعالیت‌ های ساختمانی گوناگون و… باز کند. همین افزایش استفاده باعث شده تا برندهای مختلفی از سراسر دنیا اقدام به تولید تفنگ میخکوب کنند. یکی از برندهای تولید کننده تفنگ میخکوب بتن و آهن که توانسته در ایران اعتماد استفاده کنندگان را جلب کند، والتی (که با نام والته نیز شناخته می‌ شود) است. در میان محصولات مختلف تولید شده توسط این برند، تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار است. در ادامه این مطلب از دکتر هیلتی بیشتر در خصوص این محصول صحبت خواهیم کرد.

معرفی برند والتی

تفنگ میخکوب والته از سال 1385 وارد بازار ایران شد و توانست با سایر برندهای معتبر تفنگ میخکوب رقابت کند. این برند تایوانی محصولاتی با کیفیت و کارآمد در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. از همین افراد فعال در زمینه‌ های مختلف از محصولات والتی به عنوان ابزار آلات و تجهیزاتی باکیفیت یاد می‌ کنند. یکی از دلایل افزایش محبوبیت تفنگ میخکوب بتن والتی، قیمت مناسب آنها بود. به شکلی که می‌ توانیم بگوییم این محصولات اولین نمونه تفنگ میخکوب با کیفیت و قیمت مناسب بودند.

معرفی برند والتی

میخ و چاشنی مورد استفاده در تفنگ میخکوب والتی چه ویژگی‌ هایی دارد؟

چاشنی‌ هایی که برای تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی مناسب هستند، به صورت خشاب‌ های 10 عددی و در رنگ‌ های مشکی، قرمز، سبز و زرد موجود می‌ باشند. میخ‌ های مورد استفاده برای این تجهیزات نیز معمولا میخ‌ های DX450 هستند که به نام میخ‌های تکی واشردار نیز شناخته می‌ شوند. البته از آنجایی که در شرایط مختلف، باید از انواع متفاوت میخ و چاشنی استفاده کرد، بهتر است قبل از خرید با فروشندگان معتبر که در این زمینه اطلاعات بیشتری دارند مشورت کنید. برای این کار می‌ توانید با مشاوران سایت دکتر هیلتی تماس بگیرید.

تفنگ میخکوب والتی چه کاربردهایی دارد؟

تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی گزینه بسیار مناسبی برای اتصال سازه‌ های بتنی یا ورق‌ های آهنی با سطح مقطع پایین به بتن می‌ باشد. البته بسته به محل مورد نظر می‌ توانید سراغ نمونه‌ های متفاوت میخ و چاشنی بروید. به کار برد میخ واشر دار باعث شده این محصولات سرعت خوبی در انجام اتصالات مختلف داشته باشند. نصب تاسیسات ساختمانی مانند لوله آب، فاضلاب، برق و…، نصب تایل گچی، کوبیدن بست و نصب کناف بخشی از کاربردهای تفنگ میخکوب بتن هستند. موارد زیر را می‌ توان بخش دیگری از کاربردهای رایج این محصولات دانست:

  • نصب کناف و انواع دیگر سقف و دیوار کاذب
  • نصب تور ایزولاسیون به مصالح مختلف
  • قابل استفاده در کارگاه‌ های ساختمانی و عمرانی برای ایجاد اتصال موقت یا دائمی

نکات مهم در زمینه استفاده از تفنگ میخکوب والتی

نکات مهم در زمینه استفاده از تفنگ میخکوب والتی

برای استفاده از تفنگ میخکوب والته بهتر است قبل از همه چیز نکات ایمنی را جدی بگیرید. استفاده از تجهیزاتی مانند عینک محافظ در زمان کار با تفنگ میخکوب ضروری است. در ضمن به همراه داشت دستکش ایمنی مناسب و گوش گیر نیز باعث می‌ شود تا روند استفاده از این ابزار برای شما آسانتر باشد. سایر نکات مهم در این بخش، مربوط به سلامت تفنگ میخکوب خواهند بود. برای افزایش عمر مفید آنها بهتر است که بعد از 100 تا 200 شلیک، نسبت به تمیز کردن آنها اقدام کنید. از طرفی از یاد نبرید که قطعات قابل تعویض مختلف به کار رفته در این تجهیزات مانند: هادی میخ، ضربه گیر فنر، ضربه گیر و پیستون گاه دارای عمر مشخصی هستند و بهتر است از قبل از خراب شدن کامل آنها، نسبت به تعویض بخش‌ های فرسوده اقدام کنید. این کار در طولانی مدت باعث افزایش عمر مفید تفنگ میخکوب خواهد شد.

باز کردن تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی

برای به کار گیری تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی باید ابتدا کمی اهرم مربوط به بخش گلنگدن تفنگ میخکوب را با استفاده از دست بالا نگه دارید. سپس با انگشت آن را از جای خود آزاد کنید و در مرحله بعد بخش بالایی دستگاه که با نام کله گی نیز شناخته می‌ شود را باید بر خلاف جهت عقربه ساعت بچرخانید تا بخش جلویی دستگاه باز شود.

برای تمیز کاری یا سرویس دهی می‌ توانید از همین قسمت باز شده قطعات مختلفی مانند هادی میخ، ضربه گیر، فنر ضربه گیر، پیستون گاه و… را از تفنگ خارج کرده و آنها بررسی و تمیز کنید. برای این کار نیز باید سراغ اسپری‌های مخصوصی بروید که درون کیف تفنگ میخکوب قرار داده شده‌اند. از سوی دیگر برای تمیزکاری هیچ وقت از روغن گیربکس، گازوئیل، بنزین یا سایر مایعات نامناسب استفاده نکنید.

در بسته بندی تفنگ میخکوب بتن والتی چه اقلامی موجود است؟

در بسته بندی تفنگ میخکوب بتن والتی چه اقلامی موجود است؟

بسته بندی انواع تفنگ میخکوب والتی باید دارای اقلام مختلفی باشد که در کنار این دستگاه قرار داده شده اند و تعداد آنها به 17 عدد می رسد. این ابزار و وسایل به شما کمک میکنند که بتوانید به درستی از تفنگ میخکوب استفاده کنید و عمر مفید این تجهیزات را بالا ببرید. در ادامه این اقلام را معرفی خواهیم کرد:

دفترچه راهنما مربوط به تفنگ میخکوب والته

  • آچار آلن 1 عدد
  • قطعه یدکی ضربه گیر 5 عدد
  • قطعه یدکی فنر ضربه گیر 3 عدد
  • اسپری تمیز کننده 1 عدد
  • فرچه آهنی مخصوص تمیز کردن قطعات مختلف 3 عدد
  • میله 1 عدد
  • عینک محافظ مخصوص کار با تفنگ میخکوب که استفاده از آن ضروری است، 1 عدد
  • دستمال مخصوص نظافت 1 عدد

سخن نهایی

تفنگ میخکوب بتن (چاشنی خور) مدل pt450 والتی Walte این روزهای برای افراد فعال در زمینه‌ های ساختمانی و عمرانی قطعا یکی از ابزارهای بسیار کارآمد است. فروشگاه دکتر هیلتی این محصول را به صورت اورجینال و ساخت کشور تایوان در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. به همراه تفنگ میخکوب بتن والته کیف حمل و سایر اقلام گفته شده نیز در اختیار مشتری قرار می‌ گیرد. یکی دیگر از مزایای خرید تفنگ میخکوب از دکتر هیلتی، ارائه گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی است. وجود چنین ضمانتنامه‌ ای قطعا در زمان خرید تفنگ میخکوب قطعا کمک می کند تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را نهایی کرده و محصول خود را سفارش دهید.

سوالات متداول

تفنگ میخکوب والتی محصول کدام کشور است؟

برند والتی متعلق به کشور تایوان است و توانسته در سال‌ های اخیر اعتماد بسیاری از مشتریان در بازار ایران را به خود جلب کند.

آیا محصولات برند والتی قابل اطمینان هستند؟

بله، تجربه استفاده کنندگان از این محصولات نشان دهنده این است که رضایت کافی از کیفیت و کارایی این محصولات داشته‌ اند.

مزایای تفنگ میخکوب بتن والتی چیست؟

بزرگترین مزیت این محصولات، داشتن کیفیت مناسب و قیمت به صرفه است که باعث برتری آن نسبت به سایر نمونه های تفنگ میخکوب شده است.

بهترین راه برای خرید تفنگ میخکوب والتی چیست؟

خرید از نمایندگی‌ های معتبر که محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند، قطعا بهترین راهکار برای تفنگ میخکوب بتن والتی خواهد بود.

از کجا تفنگ میخکوب والته را خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی دکتر هیلتی تفنگ میخکوب والته را به همراه اقلام ایمنی مختلف و ضروری به فروش می رساند. همچنین محصولات ارائه شده در این فروشگاه همگی اصل و با کیفیت هستند.