دکتر هیلتی
پخش عمده میخ و چاشنی و لوازم یدکی تفنگ میخکوب

بررسی مشخصات و کاربرد های کلی پیچ های سرمته دار

بررسی مشخصات و کاربرد های کلی پیچ های سرمته دار

کاربرد پیچ های سرمته ای

همان طور که اشاره کردیم این محصول از دو نوع متفاوت ساخته شده است که هر کدام کاربرد های فراوان و مخصوص به خود را دارند. پیچ های سر مته ای همانند پیچ های خودکار عمل می کنند با این تفاوت که سر پیچ آنها تیز نیست، بلکه یک مته قرار دارد که به راحتی در چوب و مکان هایی که از جنس آلومینیوم و فولاد های نرم باشد ، فرو می رود و بسته می شود ، این پیچ به رول پلاک نیازی ندارد.
از دیگر کاربرد های این محصول آن است که به خاطر وجود سر مته ای در پیچ به راحتی سوراخ اولیه را در جسم به وجود می آورد. پیچ شیروانی برای ساخت سوله و کانکس مورد استفاده قرار می گیرد و گل هر دو این پیچ ها نیز آچار خور و پیچ گوشتی خور است.
این محصول قابلیت اتصال در آهن آلات ، چوب و آلومینیوم را دارد. به طور مثال از این پیچ می توان در ساختن قاب های فولادی و اتصالات سقف های کاذب بهره مند شد. علاوه بر آن برای سازه های سبک وزنِ صنعتی که در آن ها چوب به کار رفته ، مانند کف سازی های چوبی نیز قابلیت استفاده دارد. در پیچ و مهره کردن درب و پنجره های فولادی نیر پیچ سرمته به کار برده می شود.
بررسی مشخصات و کاربرد های کلی پیچ های سرمته دار

مشخصات و ابعاد پیچ سر مته ای

این محصول از موادی مانند فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ تشکیل شده است. شکل سر پیچ این محصول متنوع است و سر آن به چند شکل وجود دارد از جمله سطحی صاف و مسطح که به سر تخت نیز معروف است ، سر شش گوش واشر دار ، بقچه ای و پان است.

علاوه بر آن در گُل پیچ (نوع آچار خور، محلی که پیچ گوشتی یا آچار در آن چفت می شود تا بتوان پیچ را به حرکت در آورد) قابلیت استفاده از آچار های متنوع را دارد از جمله چهار سو فیلیپی ، ستاره ای ، سوکتی مربعی و رابرتسون.

قطر این محصول بین 3 میلی متر تا 6 میلی متر است و طول آن بین 9.5 میلی متر تا 150 میلی متر می باشد. این محصول را به صورت عمده ای بسته بندی می کنند و در بیشتر فروشگاه ها به صورت عمده ای به فروش می رسد.

به طور معمول این محصول به صورت 25 کیلو گرم در هر کارتن یا در بسته های کوچک تر که هر کدام 100 ، 200 ، 500 و 1000 عدد است ، قرار می دهند. البته بسته به سفارش مشتری نیز می توان این محصول را بسته بندی کرد.

 

جهت خرید و سفارش انواع پیچ سوزنی و سر مته دار ، وارد صفحه خرید دکتر هیلتی شوید.